Gå til innhold

Lite attraktiv som lav..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så lite attraktiv som lav.
Jeg er 1.60 og føler at jeg ser dum ut når jeg går med kåper/ fine jakker, kjoler osv uten høyhelte sko.
Jeg vil heller ikke føle at jeg må gå i høye heler for å se bra ut hele tiden.

Jeg føler meg rett og slett lite feminin!!



Anonymous poster hash: 6fd0e...98c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mesunner høyden din, jeg er 174, og hvergang jeg går med høyhelte sko, så ser jeg ut som en kjempe. er liksom et hode høyere enn alle andre.

Det finnes jo kåper som er lårkorte, disse vil jeg tro ser bra ut på deg.



Anonymous poster hash: 907c4...c54
Skrevet

Jeg er 156 (!), og jeg kan være veldig feminin, både med og uten hæler :)

Du må nesten bare jobbe med å finne ut hvilke lengder som kler deg best. Hvor skal midjen på kjolen være? Er det lurt med genser som dekker rumpen, eller blir du enda mindre?

Og ikke minst - hvordan er holdningen din?

Når det er sagt, så liker jeg godt å gå med høye hæler, men det er ikke fordi jeg føler meg lite feminin uten, kun fordi jeg føler meg så SYKT feminin med :P

Vi små jenter er akkurat like attraktive, bare tenk hvor stas det er for guttene å kunne føle seg store og sterke rundt oss hele tiden? ;)

Skrevet

Jeg føler meg så lite attraktiv som lav.

Jeg er 1.60 og føler at jeg ser dum ut når jeg går med kåper/ fine jakker, kjoler osv uten høyhelte sko.

Jeg vil heller ikke føle at jeg må gå i høye heler for å se bra ut hele tiden.

Jeg føler meg rett og slett lite feminin!!

Anonymous poster hash: 6fd0e...98c

Mitt inntrykk er at menn er langt mer besatt av vekt enn høyde. Syns ikke du skal bekrymre deg.

Anonymous poster hash: 33077...850

Skrevet

Tro meg, du er ikke mindre feminin av å være lav. Jeg er 1.65 og jeg er super fornøyd, og egentlig ganske glad for at jeg ikke er over 1.70. Det er selvfølgelig ikke noe galt, det er bare det at jeg liker å være "lav". :)

Du er heldig, du, som bare er 1.60 :) om jeg går med høye hæler blir jeg høyere enn kjæresten min. Kunne godt vært 2 cm lavere egentlig, hihi...

Gjest Arbeider
Skrevet

Jeg føler meg så lite attraktiv som lav.

Jeg er 1.60 og føler at jeg ser dum ut når jeg går med kåper/ fine jakker, kjoler osv uten høyhelte sko.

Jeg vil heller ikke føle at jeg må gå i høye heler for å se bra ut hele tiden.

Jeg føler meg rett og slett lite feminin!!

Anonymous poster hash: 6fd0e...98c

1) Det sitter bare i hodet ditt, man blir ikke mindre attraktiv når man er 160

2) Liker egentlig ikke å si noe negativt om andres klesstil, men akkurat høye heler lager så mye bråk at det er helt greit om du kutter det ut.

Skrevet

Kjære... Jeg er 170 og hadde to venninner på 155, jeg ble gått over lik av menn for der vi vokste opp var lave damer tingen(ikke at 170 egentlig er så høyt), så flytta vi til en anna by og der ble det motsatt:P Så tror nok det er litt "kulturforskjell" fra sted til sted. Så akkurat det synes jeg ikke du skal bekymre deg for:) Pluss at du slipper å bekymre deg for å bli høyere enn mannen din når du går med høye heler:P Menn blir så bitchy da :fnise:



Anonymous poster hash: 54c33...b23
Skrevet

Jeg føler meg ikke mindre feminin som lav, mange lave jenter er det.

Derimot føler jeg meg alltid som en blubbe pga mangelen på høyde..

Skrevet

Det er hva du gjør det til. Denne tråden burde ikke bli en høy vs. lav-diskusjon. Feminine jenter finnes i alle størrelser.

Feminine lave jenter uten hæler på:

http://www4.pictures.stylebistro.com/pc/Olivia+Palermo+Flats+Ballet+Flats+CJyhVAu6NrFl.jpg

http://www4.pictures.stylebistro.com/fp/Olivia+Palermo+Flats+Ballet+Flats+1qWPZJFiZeyl.jpg

http://www.beautystylewatch.com/beautystylewatch/wp-content/uploads/2011/09/CS_7101011.jpg

http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2009/05/rachel-bilson-paige.jpg

http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2009/11/rsz_rachel-bilson-citizens_of_humanity.jpg

Tror min favoritt er Olivia, ville googlet bilder av navnet hennes + flats eller ankle boots og sett hvordan feminin man kan være uten hæler.



Anonymous poster hash: 8097c...6d7
Skrevet

Høyden din er ikke et problem.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...