Gå til innhold

Midt i spisingen.


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg opplevd å måtte spytte ut mat og kastet mat som er halv spist. Har ikke opplevd det før, føler meg som en unge som ikke vil ha maten. Jeg lager ikke middag, er så deprimerende å spise alene og har lite matlyst. Hvorfor som voksen at man har dårlig matlyst?

Endret av Kv84
Videoannonse
Annonse
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Engangstilfelle eller noe du har opplevd en periode? Hvis det siste bør du oppsøke fastlegen.

Endret av Arbeider
Skrevet

Er noe med det å lage mat til segselv og spise alene..

JeG mister også apetitten av å bo alene altså, er skummelt!

Har dette foregått lenge da?

Skrevet

Nå spiser jeg omtrent hele tiden og drikker masse kaffe. Hvorfor så veldig endring i spisemønsteret? Er stappa mett og fortsetter å spise mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...