Gjest Kv84 Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Nå har jeg opplevd å måtte spytte ut mat og kastet mat som er halv spist. Har ikke opplevd det før, føler meg som en unge som ikke vil ha maten. Jeg lager ikke middag, er så deprimerende å spise alene og har lite matlyst. Hvorfor som voksen at man har dårlig matlyst? Endret 10. oktober 2013 av Kv84
Gjest Arbeider Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Engangstilfelle eller noe du har opplevd en periode? Hvis det siste bør du oppsøke fastlegen. Endret 10. oktober 2013 av Arbeider
Sillicious Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Er noe med det å lage mat til segselv og spise alene.. JeG mister også apetitten av å bo alene altså, er skummelt! Har dette foregått lenge da?
Gjest Kv84 Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Nå spiser jeg omtrent hele tiden og drikker masse kaffe. Hvorfor så veldig endring i spisemønsteret? Er stappa mett og fortsetter å spise mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå