Gå til innhold

"Snør" i trusa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann og klesvaskansvarlig. Så tilfeldig, uten at det var meningen å snoke, at samboeren hadde noe som ser ut som snør og buser i trusa.

Er det slik "kåte" truser ser ut?

Problemet mitt er enkelt og greit følgende: Vi har ikke noe sexliv for tiden. Men jeg vet at hun er ganske glad i en kollega på jobb... Så nå klarer jeg ikke å la være å lure på dette, selv om jeg egentlig ikke er typen til å lese alt mulig i litt inntørka slim...

Anonymous poster hash: 7281e...094
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke hørt om utflod før?

Anonymous poster hash: 5de9e...af8
  • Liker 8
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det var utflod, noe som er en del av det som holder maskineriet rent.

Skrevet

Det heter utflod, og er noe alle kvinner har. Noen har mer enn andre selvsagt, og med meg varierer utfloden litt. Rett før mensen er den mer slimete og det er mye mer av det enn ellers.

Anonymous poster hash: 06e3c...2c6
  • Liker 5
Skrevet

Hvis det ser ut som snørr var det vel grønnlig utflod? Send henne til gynekolog. Ellers er utflod helt normalt..

Anonymous poster hash: 1050c...70b
Skrevet

snør eller snørr? :fnise:

Altså,helt normalt . Med utflod i trusa asså

• Liker 2
Skrevet

Eksen min var sikker på at jeg var utro en gang, fordi han fant "hvitt" i trusen min, uten at vi hadde hatt sex på leenge. Han diskuterte det med alle vennene sine og var bombe sikker, helt til en venninne av han sa:
"Herregud, det kalles utflod og er helt normalt for kvinner"

Slapp av ;)

Anonymous poster hash: 6ab63...94a
  • Liker 11
Skrevet

haha! Sorry at jeg ler. Men det er bare utflod... haha... Snørr...

• Liker 5
Skrevet

Jeg er mann og klesvaskansvarlig. Så tilfeldig, uten at det var meningen å snoke, at samboeren hadde noe som ser ut som snør og buser i trusa.

Er det slik "kåte" truser ser ut?

Problemet mitt er enkelt og greit følgende: Vi har ikke noe sexliv for tiden. Men jeg vet at hun er ganske glad i en kollega på jobb... Så nå klarer jeg ikke å la være å lure på dette, selv om jeg egentlig ikke er typen til å lese alt mulig i litt inntørka slim...

Anonymous poster hash: 7281e...094

Hahaha, nå så jeg for meg ny spåkonebransje: Vis meg trusa di og jeg skal si deg hva framtiden bringer :fnise:

Uff, beklager. Men altså ja - det er utflod. Helt normalt. Det kan selvfølgelig være at kollegaen frembringer økt utflod, men jeg ville ikke ha brukt dette som bevis for utroskap.

• Liker 10
Skrevet

Utflod, helt normalt :)

Eggløsning gir f.eks ofte seigt, slimete, snørr-aktig utflod.

Anonymous poster hash: 67c4a...c9a
  • Liker 3
Skrevet

:balltre:

Herregud. Nei. Det har ingenting med kåthet å gjøre. Er du fjorten..?

Anonymous poster hash: f396c...fe8
  • Liker 2
Skrevet

:fnise:

hvor gammel er du? er du over 18 så burde du vite at det er nok så normalt for alle jenter for at alt skal være ok "down under" :P

Anonymous poster hash: f3ac9...932
  • Liker 1
Skrevet

Bare to get it out there: hvis jeg fant ut at samboeren min skrev om "snørret" jeg har i trusa på et offentlig forum hadde jeg drept han! :fnise:

• Liker 4
Gjest Heartbeat
Skrevet

Bare to get it out there: hvis jeg fant ut at samboeren min skrev om "snørret" jeg har i trusa på et offentlig forum hadde jeg drept han! :fnise:

Jeg og :fnise::fnise:

Skrevet

Ler her!! Godt du fant svar mann. Utflod har ingenting med kåthet å gjøre forresten ;)

Skrevet

Jeg har lest her inne at det er noe som heter elslim, kanskje det er det?

Skrevet

Hadde mannen min funnet snø i trusa mi så ville han blitt sterkt bekymra........det ville han forsåvidt blitt hadde han funnet snørr der også.

Ikke lett å være mann alltid Ts!!

Skrevet

Haha jeg trodde tråden skulle handle om ei som hadde flass i trusa. Stakkars tenkte jeg.

Men ja ts, det er UTFLOD. Vaginal discharge på engelsk. Google it.

Anonymous poster hash: 0dbfe...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...