Gå til innhold

Hva feiler det meg?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Skrev her for litt siden at jeg hadde en cyste. Den var borte sist jeg var til legen, men symptomene var der fremdeles. Jeg forklarte det til legen, men hun ba meg bare om å komme tilbake hvis det ble noe verre. Det har det ikke blitt, men det har heller ikke blitt noe bedre! :omg:

Har hatt mye diare, kvalme, halsbrann/sure oppstøt og snodige smerter, støt og sting-lignende følelser rundt omkring i magen. Det dukker ikke opp på et spesielt punkt, varier hvor det dukker opp. Var dette jeg i utgangspunktet gikk til legen for da hun oppdaget cysten.

Noen som vet hva det kan være? Har ikke gjort noen endringer i kosthold, aktivitetsnivå etc.

Videoannonse
Annonse
Gjest Propelly
Skrevet

Cyster kan komme og gå.

De fleste damer har cyster, de fleste uten symptomer og helt ufarlige. De symptomene du forteller kan være noe helt annet enn cysten, oppsøk legen igjen og forklar problemet. :)

Skrevet

Cyster kan komme og gå.

De fleste damer har cyster, de fleste uten symptomer og helt ufarlige. De symptomene du forteller kan være noe helt annet enn cysten, oppsøk legen igjen og forklar problemet. :)

Har hatt disse symptomene i snart to måneder nå, og hadde ingen cyster sist jeg var til legen. Hun undersøkte meg ganske grundig der nede! :P

Skrevet

Skrev her for litt siden at jeg hadde en cyste. Den var borte sist jeg var til legen, men symptomene var der fremdeles. Jeg forklarte det til legen, men hun ba meg bare om å komme tilbake hvis det ble noe verre. Det har det ikke blitt, men det har heller ikke blitt noe bedre! :omg:

Har hatt mye diare, kvalme, halsbrann/sure oppstøt og snodige smerter, støt og sting-lignende følelser rundt omkring i magen. Det dukker ikke opp på et spesielt punkt, varier hvor det dukker opp. Var dette jeg i utgangspunktet gikk til legen for da hun oppdaget cysten.

Noen som vet hva det kan være? Har ikke gjort noen endringer i kosthold, aktivitetsnivå etc.

Økt magesyreproduksjon.?

Kanskje du tenker mye på dette og på en måte fått en slags angst som har forårsaket det?

Vet ikke jeg, bare et forslag.

Jeg har økt produksjon av magesyre, sliter veldig med kvalme, magesmerter..

Eller kanskje det er magesår?

Anonymous poster hash: 2becf...26c

Skrevet

Økt magesyreproduksjon.?

Kanskje du tenker mye på dette og på en måte fått en slags angst som har forårsaket det?

Vet ikke jeg, bare et forslag.

Jeg har økt produksjon av magesyre, sliter veldig med kvalme, magesmerter..

Eller kanskje det er magesår?

Anonymous poster hash: 2becf...26c

Hei. Har faktisk vært inne på tanken at det må være innbilning. Bor med en fyr som er ekstremt hypokonder, så kanskje jeg har blitt påvirket av det!? Eneste som er litt rart er at jeg aldri tenker over plagene, kun når jeg plutselig får veldig vondt. Har heller aldri vært noe spesielt redd for sykdommer.

Smertene kommer og går, og de virker veldig tilfeldige, så kanskje det kan være noe sånt!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...