Twistiie87 Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Noen som har vært borti noe lignende? Og hva har dere evt gjort for å få det vekk? Jeg har nå i over 1 år hatt det samme såret på innsiden av overleppa. Har prøvd det meste som er av råd og kjerringråd, men ingenting virker. Man blir jo paranoid av å lese rundt på nettet, for da kan det jo være alt fra kreft til bare et vanlig munnskold. Har bestemt meg for å bestille en legitime, men hadde satt pris på noen gode råd eller erfaringer, da ventetiden ofte er lang😄
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Uff, munnskold er fryktelig smertefullt og irriterende. Men at det ikke forsvinner høres merkelig ut. De har et middel på apoteket som er mulig å ha på. Det svir noe så grønnj**lig, men det funker. Oralmedic heter det. Anonymous poster hash: 1dc73...078
Silfen Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Gå til legen. Immunforsvaret ditt burde hamlet opp med det der, og når det ikke gjør det, så bør du få deg et råd eller sjekk fra lege.
Twistiie87 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2013 Takk for svar! Har bestilt time hos legen nå, så får jeg se om det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Hvis du har hatt samme såret i munnen i ett år og det ikke har grodd, så bør du la tannlegen se på det og mest sannsynlig også ta en biopsi/vevsprøve. Anonymous poster hash: 3f02d...a0c 2
Meridian Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Mest sannsynlig skylder det kostholdet ditt. Spiser du mye gluten/hvetemel som brød, boller, kaker osv osv ? Spiser du mye sukker som brus, sjokolade, godt? Hvordan er kostholdet ditt ellers? Gir du kroppen din nok fett, proteiner, vitaminer, mineraler og sporstoffer, antioksidanter hver dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå