AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har driti meg regelrett ut - ikke vits i å spørre om hvorfor. Men spørsmålet mitt er, går det an å ta mammografi hos legevakten (Bergen)? Eller noen annen plass, uten henvisning fra fastlege? Eller på dagen? Anonymous poster hash: b2314...131
Gjest Eurodice Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har driti meg regelrett ut - ikke vits i å spørre om hvorfor. Men spørsmålet mitt er, går det an å ta mammografi hos legevakten (Bergen)? Eller noen annen plass, uten henvisning fra fastlege? Eller på dagen? Anonymous poster hash: b2314...131 Jeg kan aldri tro at de har slikt utstyr på legevakten noe sted.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Hvis du går privat kan du nok få det gjort iløpet av en eller to dager. Ikke på offentlig legevakt. Anonymous poster hash: 7943d...cce
#Sunrise Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har driti meg regelrett ut - ikke vits i å spørre om hvorfor. Men spørsmålet mitt er, går det an å ta mammografi hos legevakten (Bergen)? Eller noen annen plass, uten henvisning fra fastlege? Eller på dagen? Anonymous poster hash: b2314...131 Nå må jeg si jeg blir helt ekstremt nysgjerrig men håper det ordner seg for deg da:)
Chloe- Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Nå må jeg si jeg blir helt ekstremt nysgjerrig men håper det ordner seg for deg da:) Jeg også! Lurer så på hva som kan fremkalle akutt mammografibehov. Håper også det ordner seg, TS! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå