AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hei, jeg sliter litt med urinveiene så jeg drikker mye vann med masse sitronsaft i. Lurer bare på om dette er farlig på noen måte? Anonymous poster hash: a03f1...499
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Kvifor trur du det er farleg?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Ja, vanner du ut syrligheten nok så er det ikke noe å ta skade av. Anonymous poster hash: a0ae1...061
muffin26 Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Magesår og sitron i store mengder fortynner blodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå