AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #21 Skrevet 12. oktober 2013 Men det kan også NAV i formere om bedre enn KG...Eller?Anonymous poster hash: ec9ab...aca Nei, NAV henviser en bare til NAVI. Så de kan ikke svare bedre enn KG. Og hvorfor skal ikke folk få lov til å spørre? Det at man legger inn et spørsmål her vil jo ikke si at man ikke søker svar hos rette instans etter hvert, men det kan være at personen ikke får tak i rette folkene akkurat når innlegget skrives og gjerne vil ha andres tanker rundt temaet. Anonymous poster hash: 4416b...0ef
Gjest Marmot Skrevet 12. oktober 2013 #22 Skrevet 12. oktober 2013 Kontormus tar feil!!!!! (Ikke uvanlig) Du mottar forskudd som er en minstesats, men dog beregnet at skal dekke det viktigste. NAV trekker x i lønn og dekker opp gjelden hans først. Først når all tidligere gjeld er betalt, vil du motta det som er fastsatt.Anonymous poster hash: ec9ab...aca Det stemmer ikke. Min eks-mann har bidragsgjeld på mange ti-tusener, og nå trekker NAV løpende bidrag direkte fra inntekten hans. Om de trekker noe mer vet jeg ikke, men bidragsgjelden blir i så fall eget trekk, og da tar de det de skal ha selv før jeg får noe. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #23 Skrevet 12. oktober 2013 Nei, NAV henviser en bare til NAVI. Så de kan ikke svare bedre enn KG. Og hvorfor skal ikke folk få lov til å spørre? Det at man legger inn et spørsmål her vil jo ikke si at man ikke søker svar hos rette instans etter hvert, men det kan være at personen ikke får tak i rette folkene akkurat når innlegget skrives og gjerne vil ha andres tanker rundt temaet. Anonymous poster hash: 4416b...0ef Ansatte i NAV på informasjonstelefon, avd. Bidrag har tilgang på et program som heter BISYS. Her ligger all informasjon om gjeld og innbetalinger. Vedtak fra navi ligger også der.Anonymous poster hash: ec9ab...aca
Anglofil Skrevet 13. oktober 2013 #24 Skrevet 13. oktober 2013 Tråden er ryddet for AB-hets. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå