Gå til innhold

termin i dag!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest agurk

Ja da var vi kommet til den magiske datoen! Problemet er bare at ungen sitter som støpt! Ikke tenkt seg ut med det første nei :tunge1: Og jeg som trodde den kom til å komme litt før siden førstemann kom 9 dager før terminen. Men den gang ei.. Må vel bare vente til jeg blir satt igang den 16 mai :-( Iallefall kjennes det slik ut nå!

Send meg noen positive fødetanker folkens så får vi ut den ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

*sender avgårde føde-vibber til Timien*

Vet hvordan du har det, og husker veldig godt hvor lange de siste dagene var. (Jeg gikk over tiden med begge mine)

Lykke til da :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, sender også over gode føde-vibber til deg, og ønsker deg lykke til! Før du vet ordet av det så har du babyen din i armene dine. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diddl

Jeg sender over fødevibber både til deg og til meg selv!

Jeg tror ikke min er helt klar til å komme ut heller- selv om jeg føler det slik om natten- da alt bere er vondt å ekkelt...

Vi må nok gå noen dager over tiden ja!

LYKKE LYKKE TIL!

Dette går nok kjempefint!

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

*psst - Minitimien - nå må du våkne! På tide å komme ut og møte verden! Vi venter på deg, skjønner du!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Diddl

Har det sjedd noe nå da, Timien?? :)

Vel- du kan vel ikke svare om de har skjedd noe- men viss det ikke har sjedd må du si fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Ingenting skjedd! satt oppe i hele natt med sammentrekninger hvert femte minutt. Vonde som fy! Men i morges en gang så ga de seg.. Så her blir jeg vel sittende i dag og :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Gammelt kjerringråd er å ha sex.. Puppeknaing (jordmora foreslo det på Aker!!!) og noe i sæden skal visst gjøre at noe skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Var det vi hadde prøvd når jeg ble sittende oppe i hele natt :oops: Mister bare nattesøvnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk

Nå tror jeg det skjer noe! Endelig! Men nå er det så vondt at jeg godt kunne ventet noen uker til :roll:

Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

lykke til :-) når du har hatt sammentrekkninger hele natten er det nok ikke så lenge igjen :-) før du vet ordet av det er det gjordt og du er verdens lykkeligste nybakte mamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til både timien og diddl! :blomst_opp:

Dere må melde dere hver dag om ingenting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...