Gå til innhold

Bytte studiested?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg..

Jeg har bodd i Sverige i snart 1,5 år, går på HR (personalledelse) linje på universitet. Jeg mistrives her, og vil flytte hjem til Oslo, også mye på grunn av at en nær familie har blitt syk og jeg ønsker å være så nærme som mulig, men det er viktig for meg å bli ferdig med studiene. Det jeg lurer på er om det finnes mulighet for å bytte til eventuelt samme linje på markedshøyskolen i Oslo? Jeg skal på utveksling til USA nå på våren, så dette gjelder da det siste skoleåret..



Anonymous poster hash: acb69...626
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville tatt kontakt med skolen i Oslo. Mange skoler har ulikt utdanningsløp som gjør at dette ikke er mulig, men kan godt hende det lar seg gjøre. Så snakk med skolen du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom skolene samarbeider skal det vel være fullt mulig, kan også være det er mulig for utenom også. :)

Skolene samarbeider nok ikke, da det er universitet i Sverigeo g markedshøyskolen i Oslo.. Men jeg har sendt dem mail med hva jeg har lest osv, så håper jeg at det går.. Ser ikke noen annen utvei enn å flytte hjem til Oslo igjen, og håper jeg ikke må bryte studie, men bare fortsette der.. Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 2db95...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...