Gå til innhold

Urolig av snusing.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snust i 5 år, men etter jeg fikk angst og depresjon har jeg trappet ned, og når jeg tar en snus nå på kvelden blir jeg urolig i hele kroppen og får en angstfølelse. Det er helt pyton, og det ender med at jeg tar snusposen ut etter 5 minuttene. Angsten og uroen varer en stund, men så går det over.

Noen som har opplevd lignende eller vet hva dette skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå spurte jeg om hva dette kunne skyldes da. Jeg har i utgangspunktet ikke noe ønske om å slutte.

Skrevet

Opplever det samme selv, jeg også har angst og uro i kroppen fra før som blir verre hvis jeg inntar nerve stimulerende stoffer som nikotin, koffein etc. Men kaffe gir jeg aldri opp uansett om det kjennes ut som en maurtue innvendig :) Tror ikke det er så mye å gjøre med.

Anonymous poster hash: 4bda7...b4d
Skrevet

Når man har angst (jeg har det selv) reagerer hjernen feil på ting som skjer i kroppen ofte, som med nikotin, koffein osv. Den kjenner på at noe skjer, og underbevisstheten skaper katastrofetanker på at det er noe galt og reagerer fysisk med uro, ofte skjelving, hjertebank..

Underbevisstheten er en skummel ting.. eneste som er å gjøre om du absolutt må ha den snusen om kvelden som uroer deg er evt å prøve og prøve, ha den i, vis hodet ditt at ingenting galt skjer om du gjør det så vil den venne seg til det og det fysiske roer seg litt etter litt.

Som det generelt er med angst, må overvinne frykten gang på gang til den tilslutt forsvinner helt.

Er noe dritt, men noen av oss må gjennom det dessverre. :/

Er jævlig.

Anonymous poster hash: fccf6...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...