Gå til innhold

Forvandling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan skal man gå frem for å få en kjæresten (som er kvinne) til å tenke sexy. Hun har ikke en eneste sexy tanke i hodet (iallefall holder hun de for seg selv), ingen fantasier, ingen fetisjer, ingenting hun liker/tenner på eksakt.....

Hun er ganske sjenert og usikker, men jeg håper og tror hun føler seg trygg med meg.

Hvordan kan man få en slik jente til å utfolde seg sexuelt? Og hvordan få henne til å tørre å ta initiativ/forføre/"dominere"?

Er det i det hele tatt mulig?

Hun er ufattelig sexy utenpå, men ufattelig usexy innenfor.

Hva kan jeg gjøre? Hva skal jeg la være å gjøre?



Anonymous poster hash: 50b65...a90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok bare få henne til å føle seg trygg og sexy. Det å innrømme sexuelle fantasier sitter langt inne hos noen, inkludert meg selv. Jeg har vært i flere lange forhold og har passert 30, men har fortsatt ikke innrømmet mine innerste fantasier til noen. Håper jeg gjør det en gang!

Anonymous poster hash: 48df8...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som alltid - går hun på p-piller el.l? De kan ironisk nok ta knekken på enhver sexlyst hos noen kvinner.



Anonymous poster hash: 61acd...9dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Har du tenkt noe på hva slags signaler du mer eller mindre bevisst sender henne dersom du oppfatter henne som "ufattelig usexy innenpå"?

En annen ting: hvorfor er hun sammen med deg? Kan det hende hun egentlig ikke tenner på deg? Hva er det egentlig med deg?

Hei!

Hvordan skal man gå frem for å få en kjæresten (som er kvinne) til å tenke sexy. Hun har ikke en eneste sexy tanke i hodet (iallefall holder hun de for seg selv), ingen fantasier, ingen fetisjer, ingenting hun liker/tenner på eksakt.....

Hun er ganske sjenert og usikker, men jeg håper og tror hun føler seg trygg med meg.

Hvordan kan man få en slik jente til å utfolde seg sexuelt? Og hvordan få henne til å tørre å ta initiativ/forføre/"dominere"?

Er det i det hele tatt mulig?

Hun er ufattelig sexy utenpå, men ufattelig usexy innenfor.

Hva kan jeg gjøre? Hva skal jeg la være å gjøre?



Anonymous poster hash: 50b65...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Dersom forholdet ikke er så veldig gammelt ville jeg bare slappet av, kost meg og nytt en forsiktig utvikling. Jeg og min kone har fantastisk sex, en av grunnene er at har brukt lang tid på å utvikle sexlivet og prøve ut egne referanser, så det alltid har vært nytt krydder å glede seg over i forholdet.

Anonymous poster hash: ab5b6...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun ikke er helt trygg på seg selv. Fantasier og lyster er veldig privat for mange, og mange syns det er flaut bare å tenke på det. Så kanskje det hjelper hvis hun blir litt tryggere på seg selv? Få henne til å føle at ingenting er flaut og at du ikke kommer til å le av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...