Gå til innhold

Kjøpe kjole via nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Fannt en fin kjole på

http://www.brudekjole.net

Er det noen som har erfaring med dette nettstedet?

*skal-skalikke-skal-skalikke*

Har ennå ikke fått meg kjole så det begynner kanskje å haste litt.... :roll:

Men vet ikke helt om jeg skal tørre å kjøpe via nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe kjole på nett, men det du kan gjøre er å finne ut hvilke butikker som har denne kjolen, og så dra og prøve den der, for så å eventuelt bestille den over nett, hvis den er billigere der.

Det er helt nødvendig å få hjelp til å kjøpe kjole! Det er tross alt denne dagen da du er alles blikkfang, og da er det viktig at man har en kjole som passer til deg, og som du føler deg vel i!

Jeg er evig taknemlig for all råd og hjelp jeg fikk i den butikken jeg har kjøpt kjole i. Den type kjole jeg først hadde tenkt meg, passet overhodet ikke til meg, og jeg endte opp med en nydelig kjole som man skulle tro var designet til meg! Sånn føler iallefall jeg det :wink:

Lykke til i din søken etter brudekjole, og jeg håper du finner en som gjør deg strålende vakker på deres store dag!

Skrevet

Jooo...men jeg har prøvd en drøss uten å finne den jeg vil ha. Og den jeg vil ha den finnes ikke noe annet sted enn på nett *sta* :roll:

Skrevet

Hvis du har prøvd mange kjoler, har du sikkert sett hva slags type som er finere til deg enn andre, og hvis den du har sett på nett er en type som passer deg, er det jo egentlig bare å kjøpe den! Men sørg for at du har mulighet for å returnere den uten alfor store utgifter! Og allier deg med en sydame! Slik at du får tilpasset kjolen til deg!

Skrevet

Enig med Vimsa.. Garder deg, og finn ut hvilke rettigheter du har vedr. retur av kjole etc! Lykke til :-)

Ps: Hvilken kjole er det da?

Skrevet

Ka kjole....? :roll::sjarmor: ....nei det har jeg ikke lyst å si ennå.... :tunge1:

Jeg har sjekket rettighetene mine og dette er en tilpasset kjole så det vil si at jeg får igjen 60% hvis jeg ikke er fornøyd. Jeg synes ikke kjolen var så dyr så det er helt greit. Har også sydame tilgjengelig om noe måtte trenge tilpasning.

*Skal-skalikke...*

Skrevet

Eij ha villa ringt brudesalongane her på Østlandet før å sjekke ut om deij he kjolen her en plass.....

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg fant en kjole på nett, og fikk den hjem til prøving. Falt helt for den, så jeg bestilte den. Når den kommer til landet, reiser jeg dit som salongen er for å hente den. De tilpasser den for meg. Helt greit å bestille kjole fra nett, så lenge du er sikker på at det er en kjole som passer for deg. :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg har kjøpt kjolen min på nett, og med noen små justeringer er den helt perfekt. :wink: Ingen problemer for min del, men så var ikke kjolen min så dyr heller, og jeg hadde ikke tapt mye penger om den ikke passet, og jeg da ikke hatt fått pengene tilbake.

Men er kjempe fornøyd med service og kjole.

Skrevet

Jeh har også kjøpt min kjole på nettet,og er døds-spent på hvordan den passer når den kommer i midten av juni!

Har aldri sett den,aldri prøvd den.Er såååå spent!!

Skrevet

Hvilke nettsider har dere kjøpt kjole fra? Jeg er på leting, og ser meg blind på alle sidene! :)

Spennende å høre om dere er fornøyde!

Skrevet
Hvilke nettsider har dere kjøpt kjole fra? Jeg er på leting, og ser meg blind på alle sidene! :)

Spennende å høre om dere er fornøyde!

Jeg har kjøpt hos brudekjoleformidlingen.

Skrevet

Jeg har også kjøpt brudekjolen via nettet i USA uten å ha prøvd den først :) jeg så bildet på nettsiden og fallt pladask for denne. Den er helt fantastisk, og sitter som et skudd. Og kosta en brøkdel av norsk pris. JEG ER KJEMPEFORNØYD!!! det lureste jeg har gjort. :kul:

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole på nett og om jeg kunne ha gjort det om igjen ville jeg nok ikke ha gjort det. Det er for nervepirrende for meg. Og jeg skulle fått kjolen innen den 8 mai og den er ennå ikke sendt fra USA ennå. Jeg er kjempenervøs og ja har litt problemer i forhold til dette

Skrevet

Jøss, det høres ikke kjekt ut. Selv bestilte jeg i god tid, i høst. De sa det ville ta 3 mnd. før jeg mottok den, jeg hadde god kontakt via telefon i tillegg. Den kom på dagen når den skulle :-) så jeg hadde gjort det omigjen, men det finnes mange nettsteder, så det gjelder å vite om de er seriøse osv. Jeg mottok min rundt juletider, og skal bruke den i sommeren, 2 mnd. til nå :o

Skrevet

Ida: Stakkars deg :cry: Håper virkelig du får den snart....men det er jo en stund til ennå da.

Fremdelses ingen spm har erfaring med http://www.brudekjole.net ?

Jeg er ganske sikker på at kjolen passer meg.... Min søster lurer også på å gjøre det samme. Vi er enig i at prisen ikke er så ille at vi taper for mye om ting skal gå galt. :roll:

Jeg har såå lyyyyyst! :o

Skrevet

Jeg synes ikke du har så mye å tape ettersom dette er i Norge, jeg kjøpte helt fra USA. Du kan jo ta en tlf. og researche litt, som jeg gjorde. De pleier å være veldig hjelpsomme og hyggelige. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...