guesswho Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hei. Har hatt mensen i tre dager nå, og vil at den skal stoppe i kveld siden jeg skal noe .. hehe.. Kan jeg starte på nytt p-pille brett nå? Eller er jeg nødt å vente de resterende dagene med "sukkerpillene" ?
Gjest Kim Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Stopper ikke på timen... Du kan gå til legen å få Primolut, da stopper mensen ganske fort for de fleste.
Gjest Naria Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Har blødningen først startet er det ingenting du kan gjøre for å stoppe den. Du kan allikevel begynne på nytt p-pille brett nå, men det vil som sagt ikke påvirke blødningen. Endret 9. oktober 2013 av Naria
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Uansett ingen garanti for at den stopper til i kveld. Anonymous poster hash: 0d1c1...b0b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Ble det ikke pikk på deg i kveld da, får ta 2ern. Anonymous poster hash: d029b...5cd
guesswho Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2013 Så jeg kan altså starte på nytt brett i dag uten at det gjøre noe?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Du kan begynne på et nytt brett ja, men vil neppe stoppe blødningen. Noen hopper jo over sukkerpillene for å unngå mensen innimellom, pga ferie f.eks. Anonymous poster hash: 0d1c1...b0b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå