Gå til innhold

Siv Cotton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott til å være 41? Hvem som helst kan få til det samme. Det er bare til å bruke botox og silikon så har en akkurat den samme kroppen.
Slank blir en ved å spise sunt og være i bevegelse.



Anonymous poster hash: 7b19c...1f7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41??? Jeg trodde hun var i andre halvdel av femtiårene...



Anonymous poster hash: 96bfe...aea
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere synes hun ser eldre ut enn 41 kroppslig? For det var vel hennes kropp, og ikke ansikt, denne tråden handlet om.

Silikon og botox kan ikke få en kropp til å se slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun ser litt for falsk ut i ansiktet, men kroppen hennes er helt fantastisk!



Anonymous poster hash: 12415...90a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere synes hun ser eldre ut enn 41 kroppslig? For det var vel hennes kropp, og ikke ansikt, denne tråden handlet om.

Silikon og botox kan ikke få en kropp til å se slik ut.

Nei, de puppene var heelt naturlig! For øvrig ser kroppen fab ut, men i overkant med botox og fillers i ansiktet. Synes det gjør at hun virker en god del eldre.

Endret av den grønnkledde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser akkurat så sidrumpa ut som man kan forvente av ei halvgammal røy på hennes alder.

Anonymous poster hash: a0ab3...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så ser damer med botox fra 10-15 år eldre ut en sin reelle alder.



Anonymous poster hash: a6853...928
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ta i betrakning at hun er over 40. Kroppen forandrer seg voldsomt fra man er 20 til 40, selv om man ikke liker det.

Ja, hun har hengerumpe, men hvem har ikke det i en alder av 40? Ja, hun har nok brukt litt "hjelpemidler", men synes ikke det er så ekstremt overdrevet. Ville kanskje ikke gjort det selv, men.

Alt i alt synes jeg hun er kjempeflott, og jeg vil se den mannen/gutten som ville takket nei til et knull med henne.



Anonymous poster hash: 9d540...07d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama har kødda for mye med ansiktet til å være sexy. Hun ser helt dratt ut i ansiktet. Øynene er skikkelig rare. Det er heller ikke vanskelig å ha en slank kropp når man har råd til kirurger samt trene mye hver dag. Dama har jo ingen jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mitt ståsted, som yngre mann, er hun ikke verken sexy eller attraktiv på noe vis. Hun ser ut som et krampaktig, men mislykket forsøk på aldersflukt. Det hjelper heller ikke at hun virker en smule blåst.

Anonymous poster hash: a0ab3...ab8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har kødda for mye med ansiktet til å være sexy. Hun ser helt dratt ut i ansiktet. Øynene er skikkelig rare. Det er heller ikke vanskelig å ha en slank kropp når man har råd til kirurger samt trene mye hver dag. Dama har jo ingen jobb.

Jo,hun driver jo en neglesalong.

Anonymous poster hash: b9325...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo,hun driver jo en neglesalong.

Anonymous poster hash: b9325...554

Det hadde jeg helt glemt. Hun fikk vel nok penger i skilsmisseoppgjøret til å kjøpe den salongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man ser jo veldig lite av kroppen på den snutten? Aner jo ikke hvordan magen ser ut feks..

Anonymous poster hash: 39b8e...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en syttiåring som har ødelagt seg med plastisk kirurgi.



Anonymous poster hash: 3fa52...4ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne når hun var på Senkveld tidligere i år og ja, flott kropp men hun er altfor tynn og ansiktet er rett og slett fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...