Gjest melonly Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har gått på p-pillene Diane nå for kviser i 9-10 måneder. Vet at disse inneholder mye hormoner og er sterke for kroppen. Det er nå 2 uker siden jeg sluttet på dem, og har hatt mensen etter jeg sluttet. Kan jeg nå begynne på p-plaster, eller bør jeg vente lenger? Tusen takk for svar. Vet det er nok noen som tenker det bare er å spørre fastlegen min, men det er lang ventetid. Vil gjerne vite det fortest mulig!
Avalon Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Skal ikke si for sikkert, men ved bytte av en p-pille til en annen har jeg aldri måttet vente i ukesvis før jeg kan begynne på de nye. Eneste er å huske å være forsiktig med sex når du har byttet, i tilfelle felle.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg gikk rett fra p-piller til p-plaster uten blødning i mellom. Begynte på plaster på pillenes siste dag. For å minske sjansen for mellomblødninger så bør du vente med å starte på plasteret til første mensdag. Men den kan jo være forsinket etter man har gått på p-pillene en stund, så du må nesten bare prøve. Det er ihvertfall ikke noe farlig å starte nå, men sjansen for mellomblødninger er jo der. Anonymous poster hash: 0e7a1...a2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå