Gå til innhold

Tips til dataspill?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst på noen nye dataspill og trenger tips fra dere! :)

Jeg har alltid vært veldig glad i gåter/mysterier/oppgaver som må løses slik som i Harry Potter spillene. Harry Potter spillene er vel min favorittspill.

Jeg har the Sims 3, men synes det i lengden kan bli litt kjedelig/langtekkelig uten at så veldig mye skjer.

Jeg vil ikke ha noen skytespill/spill fulle av slossing - det er ikke min greie.

Jeg har tidligere prøvd meg på DaVinci Koden og Prince of Egypt (noe i den duren, men det var ikke Prince of Persia) og fikk liksom aldri til de spillene. Age of Empire er helt greit, men jeg foretrekker å forholde meg til en(noen få) person(er).

Noen tips til spill jeg kan teste ut? Gjerne noe med mysterier/gåter/oppgaver som må fullføres for å komme seg videre, ala Harry Potter.

Anonymous poster hash: 6c9e7...17c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Portal og Portal 2?

Anonymous poster hash: e2609...e6f
Skrevet

Drømmefall.

• Liker 2
Skrevet

Myst-serien er veldig gammel, men kanskje noe du liker.

Anonymous poster hash: e2609...e6f
  • Liker 1
Skrevet

Myst-serien ( Riven, Exile...) som nevnes her er desidert beste gåteløsingsspill jeg har spilt. Nå får man faktisk både Myst og Riven til iPad. Har kun testet Myst på iPad og det er akkurat like bra på pad som på PC. Som nevnt er det gamle spill, men de har tålt tidens tann. Helt spesiell stemning og utrolig givende å knekke gåtene. Det kreves litt mer enn 'trykk-på-en-knapp og dra-i-en-spak' for å komme videre i spillet. Det er mye å utforske og gåtene er intrikate og hintene subtile.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...