AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg spiste nesten alt før. Men nå i dag er det mye mat jeg ikke klarer å spise får jeg vet hva det er laget av. På brødskiva spiser jeg omtrent bare ost, syltetøy. Har prøvd leverpostei men klarer ikke å ete det får jeg vet hva det er lagd av, brekker meg vær gang jeg prøver å spise det. Samme gjelder salami, kaviar osv. Kjøtt er jo kjøtt uansett ? er ikke noe verre en å spise leverpostei som å spise en pizza men kjøttdeig på? Er redd jeg ikke får i meg nokk næring. Men spiser veldig mye fisk. Eneste kjøtte som jeg klarer å spise er kylling, sau, fisk. Å etter det nye programmet på tv matagentene så har det ikke gjort det noe lettere. Fler med samme problem.? Vurderer å bli vegitarianer snart Anonymous poster hash: 169b6...663
Appina Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Dette er vel noe av ulempen med å være en godt informert forbruker; - man kan ikke lenger lure seg selv til å spise noe man vet ikke er bra for en selv. Men jeg synes ikke du skal bekymre deg for om du får nok næring eller ei, - utifra det du skriver om hva du spiser til daglig, så får du mer enn nok, virker det som. Hvis du ønsker variasjon eller legge til noe ekstra, så kan du jo spe på med flere grønnsaker. Og du trenger ikke å bli vegetarianer over natten hvis denne livsstilen virker vanskelig for deg å omstille til. Bedre at du gjør det gradvis fremfor å stupe uti det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå