Gå til innhold

Manglende initiativ fra mann


Rotekoppen

Anbefalte innlegg

Det tære på selvfølelsen at kjæresten min ALDRI (2 ganger på 6 mnd) tan initiativet til sex. Det er som om han aldri får lyt på meg sånn helt av seg selv. Men hvis jeg tar initiativ, er det ikke noe problem. Potens og nytelse er på topp. Jeg føler at vi har byttet roller fra det som er "normalt" Jeg kjenner meg igjen fra tidligere forhold der jeg ikke har lyst i utgangspunktet, men det blir jo deilig når jeg først blir med. Nå er altså JEG i den situasjonen at jeg synes jeg presser sex på han. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan få fram sexlysten i han? Nå skal det sies at jeg er 90 kg (som han er helt komfortabel med) så noe sexy outfit er uaktuelt! Jeg er blid, snill og gir han masse komplimenter hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Høres veldig ut som meg og eksen min. Har egentlig ingen gode tips, ville bare si lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han rett og slett liker at du tar initiativet? :)



Anonymous poster hash: 73ac5...490
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tære på selvfølelsen at kjæresten min ALDRI (2 ganger på 6 mnd) tan initiativet til sex. Det er som om han aldri får lyt på meg sånn helt av seg selv. Men hvis jeg tar initiativ, er det ikke noe problem.

Den dagen en mann kan skrive dette med samme selvfølgelighet og aksept som en kvinne kan, den dagen har vi likestilling. Inntil da - deal with it!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Du kan snakke med han eller slanke deg. Uten at jeg har noe grunnlag for å kunne hjelpe.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være veldig viktig å snakke med han om det, for det er ikke alltid man selv syns det er slik, så kanskje han ikke legger merke til det? Du kan spørre han om hva grunnen er, du kan si du er lei av å måtte ta initiativ til det hele tiden. Kanskje han da vil innse at det faktisk er slik det alltid har vært og vil gjøre noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og sambuaren min hadde eit liknande problem. Eg følte meg alltid avvist og følte at det var eg som tok initiativ kvar gong. Eg konfronterte han fleire gongar, han visste aldri problemet... Til slutt turte han å innrømme at det var at han hadde dårlig sjølvtillit og følte seg ekkel. Ikkje rart han ikkje tok initiativ til sex då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut om han har historie som tilsier at han alltid må ta initiativ. Jeg har 20 år erfaring på dette som i praksis har ødelagt sexualiteten mellom meg og kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...