Gå til innhold

er jeg feit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

er 178 og veier 50kg, jente

Anonymous poster hash: c3ded...f7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du nå? Du er ikke i nærheten av å være feit.

Anonymous poster hash: 374e0...75c
Gjest Eurodice
Skrevet

er 178 og veier 50kg, jente

Anonymous poster hash: c3ded...f7d

Det er tragisk at du må spørre om du er feit, at du har et så hinsides forvrengt syn på kroppen din. Du er sterkt undervektig med en BMI på 15,78.

• Liker 13
Gjest oreokaka
Skrevet

Dummeste tråden jeg har sett idag tror jeg.

Nei.

• Liker 3
Skrevet

Du er det stikk motsatte.

Anonymous poster hash: dc2e2...222
Skrevet

Kan være du føler deg dvask eller slapp, og da bør du absolutt satse på styrketrening. En skeiv fordeling mellom fett og muskler er det mange som har.

Anonymous poster hash: 3a671...97f
Skrevet

Nei, kjære deg. Om du sliter med ditt selvbilde og mat vil jeg anbefale deg å kontakte fastlegen din eller om du går på skole, helsesøster. De kan henvise deg videre om du trenger det. Klem :)

Anonymous poster hash: e22a3...0da

Skrevet

jeg synes du burde gå opp 10kg + i vekt, men ved å spise mye og sunt + mye styrketrening.

Skrevet

Nei du er alt for tynn. Spis mer jente!

Skrevet

Jeg kan sette meg inn i hvordan du ser ut da jeg selv er 180 og veier 52 kg. Jeg garanterer deg at du ikke er feit, men jeg kan forstå frykten for å virke "stor" når man er høy.

Håper du har noen å prate med, foreldre venner eller helsepersonell, for slike tanker kan være vonde å ha.

Skrevet

Troll.

Eller: Spis opp maten din og ikke hør på dumme kommentarer. Du må legge på deg 10 kilo (for å bli normalvektig), og du kan legge på deg opptil 20 kilo (før du blir overvektig).

Skrevet

Hvis man er 15 år eller mer med den vekten og høyden, er man alvorlig undervektig. Det er helseskadelig, og hvis du helt alvorlig lurer på om du er feit, ville jeg oppsøkt hjelp.

Anonymous poster hash: 8fd41...789
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, spiseforstyrrelser, avsporinger og svar til disse.

Vi på Kvinneguiden kan ikke følge med på hvilke svar som dukker opp i en slik tråd, og enkelte kan være skadelige for deg, trådstarter, jeg er derfor nødt til å stenge tråden din.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Tekola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...