Gå til innhold

hvor lander dritten?


Fremhevede innlegg

Skrevet

når dere er på do for å drite, hvor lander dritten i toalettet?

jeg og ei vennine har en diskusjon om dette. når jeg driter lander den alltid bakerst i toalettet, dvs nærmest denne pinnen som man drar ned med. hun sier at hennes alltid lander forrest, dvs nærmest der vi mannfolk står når vi pisser. jeg skjønner ikke at dette er mulig. jeg tenker at hun må sitte på toalettet på en veldig spesiell måte for å få til dette.

så, hvor lander deres hen? si om du er kvinne eller mann når du poster :-)



Anonymous poster hash: 6b2fa...459
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sitter feil vei, din klovn. :rolleyes: Man skal sitte med ansiktet vendt mot vannbeholderen.



Anonymous poster hash: b51e8...e7c
  • Liker 1
Skrevet

Du sitter feil vei, din klovn. :rolleyes: Man skal sitte med ansiktet vendt mot vannbeholderen.

Det stemmer. Man skal sitte slik at man kan holde rundt vannbeholderen om nødvendig.



Anonymous poster hash: 59575...1fd
  • Liker 2
Gjest Houdini
Skrevet

Æh, min forsvinner nedi. Den faller ned med så stort plask at den forsvinner inn i røret.

Skrevet

Min faller rett nedi vannet. Gjerne med så stort plask slik at jeg får vasket rompa samtidig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...