Gå til innhold

Hvordan vite om man lukter greit "der nede"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så usikker på dette. Har blitt slikket før, men da har det vært mens vi har dusjet eller rett etter. Bruker alltid å vaske meg med klut eller noe før jeg skal ha sex, men tør allikevel ikke å la ham slikke meg... Hvordan vet jeg om det lukter greit eller ikke da? Syns egentlig ikke slikking har gitt meg så mye tidligere, men det er jo sikkert fordi jeg bare tenker på om jeg smaker greit eller ikke? Syns ikke kuk smaker eller lukter noe, men føler at fitte gjør det.



Anonymous poster hash: 95674...df0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke så mye man kan gjøre med det fra eller til. Er du nyvasket, og evt har fjernet en del hår, så kan du ikke gjøre mer enn det. Liker han å slikke deg, så smaker du nok godt. La det være opp til ham selv å avgjøre om du smaker godt eller ikke, det er jo han som må like smaken:) Synes ikke du skal spørre likevel, du vil nok ikke få et ærlig svar.

Evt. får du bruke en finger og smake selv :)

Det jeg har hørt, er at så lenge man er ganske ren (dvs har vasket seg samme dag) smaker det stort sett ikke så mye. Unntaket er hvis hun har vært småkåt og våt i mange timer, da smaker det litt mer.



Anonymous poster hash: db080...ec4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak på deg selv.
Dra en finger over, og smak.



Anonymous poster hash: f9b2a...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å få det til å smake "godt" der nede i det hele tatt?



Anonymous poster hash: ea1b6...da1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis ananas og ikke dusj for ofte, det utvikler seg dårlig lukt når det konstant er fuktig. :)



Anonymous poster hash: f20da...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du dusjer på forhånd smaker det ingenting! Ingenting å være redd for :)

Anonymous poster hash: ae9e8...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ikke bare å lukte på fingeren eller smake slik noen mener når man ikke har noe å sammenligne med. En god måte er hvis du tar og fingrer deg selv og etterpå vasker fingrene. Kjenner du da fortsatt en svært sterk lukt og det er nesten umulig å bli kvitt vil det bli for sterkt for gutten og neppe deilig. Hvis det blir borte eller svak lukt går alt helt greit, husk en mann er som et dyr og liker lukten av det kvinnelige kjønn (innenfor grenser).

Slapp av han du må ikke ødelegge sexlivet ditt med å være opptatt av slik. Dette har fungert for millioner av mennesker og det vil fungere for deg også, litt no big deal må du tenke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, her er ett klart råd:

Hvis jeg går ned å begynner å slikke deg, så er jeg helt happy med hvordan du lukter og smaker. Kommer jeg fort opp igjen, er jeg ikke fornøyd, men da har jeg ombestemt meg i valget.

Men prøv å bli vant med hvordan du smaker; ingenting er mer sexy enn en jente som ikke er redd for sin egen smak og lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare deilig med litt god fittelukt, men ikke sur fiskelukt , det er totalt turn off. Vanlig renslighet holder :) Jeg traff ei dame for noen år siden og vi endte opp i senga , hun var deilig og søt , hadde god fittelukt , men der var det et annet problem og det var tåfislukt. Gudbedre for en lukt, helt jevlig og den kjentes i hele rommet. Jeg orket faktisk ikke å møte henne igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å få det til å smake "godt" der nede i det hele tatt?

Anonymous poster hash: ea1b6...da1

Jeg spiste en sånn melon en gang, ikke vannmelon eller honningmelon. Men sånn spansk greier, minner vel om honningmelon. Og jeg luktet visst melon nedi der senere på dagen, i følge typen min:P Regner med jeg smakte godt også, siden han holdt på lenge.

Anonymous poster hash: 07236...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker intimvask i dusjen og drar over med klut de dagene imellom dusj. :-)

Anonymous poster hash: 36084...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...