AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Skal endelig oppdatere meg til en smartphone. Nå ønsker jeg med en telefon som har ganske bra kamera,er brukervennlig og har god batteritid. Har sett en del på samsung galaxy S3 men den er jo gigantisk for mine små hender, tenker at str til samsung galaxy S2 er bra størrelse for meg.Mobilen er jo og bra i seg selv,men tenker at det blir litt dumt å kjøpe en ny mobil for så å kjøpe en "så gammel utgave" vil kunne henge med litt i tiden selvom jeg ikke kjøper det nyeste. Men jeg er veldig i tvil på andre merker enn samsung,ettersom jeg har hørt både positive og negative ting. Om f.eks tlf som HTC, hadde ei i klassen som sa hun var kjempefornøyd med sin,mens en annen sa at den hun hadde hatt hadde det bare vært problemer med.Men det kan jo avhenge av hvilken mobil de hadde. Det jeg vet er bra med samsung er at de er veldig flinke på å hjelpe deg om noe skulle gå galt med telefonen. Tenker ikke å skaffe meg iphone da dette blir dyrt og kjæresten sier at det er stress om det går noe galt med telefonen. Noen forslag? Anonymous poster hash: 50398...704
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 https://shop.netcom.no/mobil/htc/one-silver?gclid=CPPxufe3h7oCFbN3cAodJAIAlQ det er denne mobilen hun i klassen min har foresten, noen som har den her? Anonymous poster hash: 50398...704
miramis Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg kan ikke fordra HTC sine smarttelefoner og Samsung Galaxy, men er vel forskjellig fra alle.
Gjest Superwoman! Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Samsung galaxy s3 og s4 er veldig like, s2 kan ikke måle seg med de igjen. Beste mobilen jeg noen gang har hatt, og størrelsen venner du deg til raskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå