Gå til innhold

Noen som vet hvor de selger kakemenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at noen har skrevet at kakemenn og julebrus er kommet! Jeg vet det er veeldig tidlig, men jeg har alikevell lyst på! Noen som har sett hvor de har kommet?:-D



Anonymous poster hash: 7e53f...331
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper kanskje de har det på konditori/bakeri? Her jeg bor har de det i alle fall litt nærmere jul, men jeg har ikke vært og sjekket på denne tiden av året.

Finner du ikke kan du jo bake selv :)



Anonymous poster hash: 0d243...111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakers-kakemennene har i alle fall kommet, så sjekk hos nærmeste butikk som tar inn bakers-varer. De er ikke spesielt gode, men spiser dem likevel. Elsker kakemenn og gidder ikke bake selv før nærmere jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakers-kakemennene har i alle fall kommet, så sjekk hos nærmeste butikk som tar inn bakers-varer. De er ikke spesielt gode, men spiser dem likevel. Elsker kakemenn og gidder ikke bake selv før nærmere jul.

Bakers lager kakemenn hele året! Har dem hele året på kiwi her jeg bor

Anonymous poster hash: fbd97...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Vet noen om det er de myke eller de harde?



Anonymous poster hash: 7e53f...331
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakers lager kakemenn hele året! Har dem hele året på kiwi her jeg bor

Anonymous poster hash: fbd97...358

Okei, kanskje gjør de det i enkelte deler av landet. I den butikken jeg jobber i bestilles kakemenn fra oktober-desember i alle fall ;) Tror ikke det er de lokale bakers-avdelingene som lager dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett dem på opptil flere Rema-butikker i Fyllingsdalen i alle fall.

Myke? :)

Anonymous poster hash: 7e53f...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff sine er mykere enn Bakers, jeg tafset på begge og kjøpte Hoff. Billigere og bedre, spør dere meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fun fact: Det egentlige navnet på kakemenn er julemanna (julemenn på østlandsk). Julemanna kommer egentlig fra Sunnmøre hvor det har eksistert i lang lang tid. Så var det noen som tok oppskriften, masseproduserte julemanna og døpte de om til kakemenn, og solgte de så til hele landet. På Sunnmøre ergres fortsatt store deler av befolkningen over kakemennene i butikken som helt opplagt ikke burde hete kakemenn, men julemanna :P



Anonymous poster hash: 27fa0...760
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fun fact: Det egentlige navnet på kakemenn er julemanna (julemenn på østlandsk). Julemanna kommer egentlig fra Sunnmøre hvor det har eksistert i lang lang tid. Så var det noen som tok oppskriften, masseproduserte julemanna og døpte de om til kakemenn, og solgte de så til hele landet. På Sunnmøre ergres fortsatt store deler av befolkningen over kakemennene i butikken som helt opplagt ikke burde hete kakemenn, men julemanna :P

Anonymous poster hash: 27fa0...760

Kan dem ikke bare hete kakemenn?? Så kan vi si at julemanna e' godt, kakemenn er *******.. Disse butikk-dingsene er jo ikke gode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 på exhibition i Bergen

Har sett det på Meny :)

Myke eller harde? :)

Anonymous poster hash: 7e53f...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i området selger de kakemenner hele året, både mye og harde. Baker det hele året også,har alltid i frysa, veldig greit å ta opp om jeg får besøk av unger.



Anonymous poster hash: ce83d...cb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...