AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Begge storetåene peker liksom "inn". Jeg mener at venstretåen peker litt til venstre, framfor "rett fram" og motsatt med høyretåen min. Noen som har en snøring på hva jeg prøver å forklare? Anyway, så fant jeg disse på Skymall, sikkert mulig å få de andre steder jeg var bare tilfeldigvis innom å tittet litt. Noen som har prøvd noe lignende før? Noen som har det samme problemet, som har funnet en løsning, for jeg nekter å tro at storetåene mine skal være slik ;p Jeg er i 30 årene om det har noe å si. Anonymous poster hash: b21aa...872
Wonderbitch Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Haha jeg har samme problemet og har hatt det så lenge jeg kan huske. Brukte slike skinner i 10-13 års alderen men de hjalp ikke noe særlig. Endte opp med operasjon til slutt pga smerter.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har det også sånn, på høyretåa som peker VELDIG innover. Jeg har også brukt sånn skinne som over her, men de hjalp heller ikke meg noe særlig. Det beste man kan gjøre (uten at jeg vet noe særlig) er nok å få operasjon, for man kan få smerter av det. Sykt irriterende å måtte ha to forskjellige størrelser på skoene pga det... Anonymous poster hash: 606cc...2bc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har ikke noe smerte, tror det har skjedd siden jeg kanskje har brukt for små sko da jeg var en liten drittunge.<br />Var det fastlegen dere tok kontakt med når det kom til å få operert storetåa?Anonymous poster hash: b21aa...872
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 ..Tåer? VIRKELIG? Det heter tær. Anonymous poster hash: 30027...3d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå