Gå til innhold

Er din fastlege mann eller dame ?


  

68 stemmer

  1. 1. Er din fastlege mann eller dame ?

    • Mann
      40
    • Har Ikke Fastlege
      0
    • Dame
      28


Fremhevede innlegg

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet (endret)

Er din fastlege mann eller dame ?

eller kanskje du ikke har fastlege

Min fastlege er en dame.......

Men de 3 jeg hadde før henne var menn

Endret av Rodion Raskolnikov
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Akkurat nå er fastlegen min kvinne. Tidligere har jeg hatt to mannlige leger.

Endret av Naria
Skrevet

Egentlig en kvinne, men hun er i permisjon så nå er det en mann.



Anonymous poster hash: b6f3a...f8e
Gjest Thai clinch
Skrevet

Jeg har ei blond snelle i akkurat passe alder :rodmer:

Skrevet

Jeg har ei blond snelle i akkurat passe alder :rodmer:

Wow. Jeg tviler på at hun ser på deg som potensiell partner hadde hun visst at du omtalte henne som det der.

Anonymous poster hash: 6b5b8...2f2

  • Liker 3
Gjest Thai clinch
Skrevet

Wow. Jeg tviler på at hun ser på deg som potensiell partner hadde hun visst at du omtalte henne som det der.

Anonymous poster hash: 6b5b8...2f2 [/acronymA

At jeg er avstandsbetatt betyr ikke at jeg anser henne som en eventuell partner...

  • Liker 1
Skrevet

Nå har jeg min første, kvinnelige fastlege. Før har jeg kun hatt menn. Jeg brukte lang tid på å finne ny fastlege da vi flyttet og jeg googlestalket diverse fastleger som hadde ledig før jeg bestemte meg. Jeg tror jeg gjorde et godt valg.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har mannlig lege, kjempefornøyd :)

Skrevet

Det er en herremann, har alltid hatt menn som leger og jeg kommer alltid til å ha det.Med mindre jeg må til en spesialist av noe slag,da blir man vel bare sendt til noen.

Skrevet

Kvinnelig og veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: f0da5...76a

Skrevet

For ett rart spørsmål

  • Liker 5
Skrevet

Kvinnelig. Bytter nok dog da jeg flytter til neste år, satser på en kvinnelig da også. Jeg stoler lite nok på leger fra før om ikke de skal være menn i tillegg.



Anonymous poster hash: 7c9c5...329
Skrevet

Mann. Har ikke noe valg hvis jeg ikke vil reise til nabokommunen.

Skrevet

Har hatt både menn og kvinner tidligere. Var ikke fornøyd med den forrige som var kvinne. Er egentlig ganske fornøyd med han jeg har nå. Vi hadde en del uenigheter under graviditeten, men han er bare veldig grundig og opptatt av at jeg ikke skal utsette for meg noe skadelig. Noe jeg har innsett etter hvert som jeg har blitt bedre "kjent" med han.

Gjest bustyvel
Skrevet

Kun hatt kvinner i hele mitt liv, men akkurat nå har jeg en mann. Vært hos han bare en gang, men han var høflig og hyggelig, valgte han egentlig tilfeldig siden han hadde ledig plass på lista.

Skrevet (endret)

.

Endret av lalaz
Skrevet

Kun hatt én og har henne forsatt.

Skrevet

Mann. Og han er nydelig :o



Anonymous poster hash: f2040...c56
Skrevet

Har hatt tre fastleger, to menn og en kvinne. Var veldig fornøyd med den ene mannen og kvinnen, den andre mannen var ikke flink. Nå har jeg en mann, og jeg tror ikke jeg kunne hatt en bedre fastlege.



Anonymous poster hash: 81e71...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...