AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg sliter sterkt med gnissing mellom lårene.. Om sommeren så vil jeg jo gå med shorts eller skjørt, men må ha nylon-strømpebukser på slik at ikke gnissingen blir for sterk, kan heller ikke gå rundt for lenge i badetøy heller ettersom gnissingen kommer når jeg går... Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Det ødelegger veldig for sommeren Ser jo mange andre som klarer gå rundt i klær hvor lårene berører hverandre, føles som om jeg er den eneste som sliter med dette.. Har vært slik helt siden jeg var liten. Føler at eneste jeg kan gjøre er å dra til plastisk kirurg for å skjære av det innerste på lårene slik at de ikke berører hverandre. Anonymous poster hash: 24901...ada Anonymous poster hash: 24901...ada
skreppamedleppa Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg kan love deg at du er ikke den eneste med dette problemet. Jeg har ikke selv dette problemet selv om lårene mine går inntil hverandre men noen av mine venninner opplever dette og er sterkt plaget om sommeren, og det finnes mange tråder om dette både på dette forumet og andre plasser. En ting jeg kan tipse deg om er "buksepanty" http://www.castaluna.no/products/buksepanty/067213/324196759.aspx. Det finnes ulike sorter i ulike størrelser. Å smøre litt babypudder/talkum/potetemel på. Noen bruker også Koskusnøtt olje å smører på og hevder det var redningen deres, babyolje har jeg hørt fungere på noen (oljer har vel også litt motstand om man bader også så du kan jo prøve å bruke det ved badetøyet) 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg kan love deg at du er ikke den eneste med dette problemet. Jeg har ikke selv dette problemet selv om lårene mine går inntil hverandre men noen av mine venninner opplever dette og er sterkt plaget om sommeren, og det finnes mange tråder om dette både på dette forumet og andre plasser. En ting jeg kan tipse deg om er "buksepanty" http://www.castaluna.no/products/buksepanty/067213/324196759.aspx. Det finnes ulike sorter i ulike størrelser. Å smøre litt babypudder/talkum/potetemel på. Noen bruker også Koskusnøtt olje å smører på og hevder det var redningen deres, babyolje har jeg hørt fungere på noen (oljer har vel også litt motstand om man bader også så du kan jo prøve å bruke det ved badetøyet) Takker kjempemye for mange tips jeg kan prøve ut! Setter veldig stor pris på det Anonymous poster hash: 24901...ada
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Ta fettsuging Anonymous poster hash: 6ca35...d22
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg sverger til gnagsårstift om sommeren. Da slipper jeg unna strømprisen og tantete tights under kjolen.Anonymous poster hash: 3ea06...286
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Takker kjempemye for mange tips jeg kan prøve ut! Setter veldig stor pris på det Anonymous poster hash: 24901...ada Cubus har noen helt tynne (uten blonder) til ca 100-150,-. De er helt geniale! Anonymous poster hash: 4b62d...222
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 På sommeren bruker jeg bare kokosnøttolje, det er nok for meg. Anonymous poster hash: e668f...994
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Anbefaler 6. Complete gap Anonymous poster hash: 99bb8...ff0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Anbefaler 6. Complete gap Anonymous poster hash: 99bb8...ff0 Nå har lårdistanse mye med stillingen til hoftebenene å gjøre, så isåfall må man bli født på nytt. Anonymous poster hash: e668f...994
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Deodorant!! Helst en tørr stift/stick-type! Det funker helt perfekt! Jeg fikk gnagsår i Thailand og hadde ingenting å hjelpe meg med (for stor for de små størrelsene som ble solgt av truser der) og det var altfor varmt for å gå med bukse. Hadde heller ikke med meg noen. Og så var det ei som tilfeldigvis sa at jeg bare skulle glemme talkum og olje og heller prøve deodorant. Du og smører et godt lag på innsiden av begge lår. Varer lenge gjør det også. Jeg bruker Biothermstiften/sticken: Anonymous poster hash: b9110...072
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå