Gå til innhold

Seksuelt frustert som jente


rikke1234

Anbefalte innlegg

Noen som har tips/ideer til hva som kan gjøres?

Noen som forslår yoga, hyptnose, trening osv. Jeg trenger bare et eller annet som fungerer.. Onanering fungerer ikke. Like før jeg drar på byen, bare for å plukke med meg noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjør nå bare sistnevnte, det mangler ikke på seksuelt frustrerte menn. Anonymous poster hash: 3dbfe...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og klag. Det er ingen menneskerett å ha sex.



Anonymous poster hash: 0b877...a3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt og klag. Det er ingen menneskerett å ha sex.

Anonymous poster hash: 0b877...a3a

Har ikke sagt at det er en menneskerett å ha sex jeg. Jeg sier bare at jeg er seksuelt frustrert og ikke klarer bli tilfredsstilit av diverse hjelpemiddel. Derfor spurte jeg om hjelp i tilfelle noen har funnet en annen metode som gir de litt ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips/ideer til hva som kan gjøres?

Noen som forslår yoga, hyptnose, trening osv. Jeg trenger bare et eller annet som fungerer.. Onanering fungerer ikke. Like før jeg drar på byen, bare for å plukke med meg noen!

Hvor mange tilbud har du fått på PM til nå?

Anonymous poster hash: f8228...c5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tilbud har du fått på PM til nå?

Anonymous poster hash: f8228...c5d

3 faktisk!

Men det var overhode ikke grunnen til at jeg skrev her. Jeg antok at det var flest kvinner her inne på kvinneguiden og tenker vel egentlig at det er litt "tabu" (hvis det går an å si det) og være seksuelt frustrert når en er jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med en ONS eller fuck friend.

Nei og det er jo det jeg har hatt det siste året. Men jeg har desverre flyttet på en ny plass og for meg tar det litt tid å bli såpass godt kjent med noen at jeg klarer å slappe av med en fuck friend. ONS må jo bli neste løsning.

Med mindre noen kvinner har funnet en mirakelkur eller har en god dildo/vibrator å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 faktisk!

Men det var overhode ikke grunnen til at jeg skrev her. Jeg antok at det var flest kvinner her inne på kvinneguiden og tenker vel egentlig at det er litt "tabu" (hvis det går an å si det) og være seksuelt frustrert når en er jente.

Skjønner ikke hva som skulle være tabu med det. Lykke til i alle fall!

Anonymous poster hash: f8228...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

3 faktisk!

Men det var overhode ikke grunnen til at jeg skrev her. Jeg antok at det var flest kvinner her inne på kvinneguiden og tenker vel egentlig at det er litt "tabu" (hvis det går an å si det) og være seksuelt frustrert når en er jente.

Hva sa jeg? De brød seg vel ikke om alder eller utseende heller tenker jeg? Og det har kun gått noen timer? Snart dukker nok Prince Charming opp i innboksen om han ikke er der allerede.

Jeg antar at kvinner kan finne en tørkeperiode minst like frustrerende som menn. Dere har jo tross alt vesentlig høyere behov enn oss menn og er for seksuelle rovdyr å regne i min bok. Særlig rundt eggløsning.

Det som kanskje er mer unormalt er at en attraktiv kvinne går lenge uten sex om hun virkelig går inn for å få seg litt, da de fleste kvinner generelt har enklere tilgang på sex enn menn, ref. dine 3 tilbud alt, kun som ett eksempel.

Ellers ønsker jeg bare å avslutte med påminnelsen jeg gav til en annen bruker om at man bruker bokstaven "å" foran verb i infinitiv og konjuksjonen "og" for å binde sammen ord (også infinitiv).

Lykke til med 'frustrasjonen', 'Rikke'.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa jeg? De brød seg vel ikke om alder eller utseende heller tenker jeg? Og det har kun gått noen timer? Snart dukker nok Prince Charming opp i innboksen om han ikke er der allerede.

Jeg antar at kvinner kan finne en tørkeperiode minst like frustrerende som menn. Dere har jo tross alt vesentlig høyere behov enn oss menn og er for seksuelle rovdyr å regne i min bok. Særlig rundt eggløsning.

Det som kanskje er mer unormalt er at en attraktiv kvinne går lenge uten sex om hun virkelig går inn for å få seg litt, da de fleste kvinner generelt har enklere tilgang på sex enn menn, ref. dine 3 tilbud alt, kun som ett eksempel.

Ellers ønsker jeg bare å avslutte med påminnelsen jeg gav til en annen bruker om at man bruker bokstaven "å" foran verb i infinitiv og konjuksjonen "og" for å binde sammen ord (også infinitiv).

Lykke til med 'frustrasjonen', 'Rikke'.

:)

Takk for svar JakeGreen.

Jeg ser absolutt poenget ditt. Det er mye lettere å "få seg noe" om man er jente enn gutter. Jeg merker også dager der lysten er mye høyere enn andre dager. Håper på at "problemet" løser seg snart.

PS: Takk for påminnelsen, det går litt for fort enkelte ganger på tastaturet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...