Gå til innhold

Hvor mange km kjører DU i året?

kr4321

Anbefalte innlegg

Du som ikke har faste, lange avstander til f.eks jobb og skole, men bruker bilen til normalt hverdagsbruk + evnt et par ferier i året. Hvor mange km kjører du gjennomsnittlig pr år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjører rundt 10-12.000 km i året. I alle fall fra desember 2012 til nå har jeg kjørt 11.000. 2000 av dem har vært langturer når jeg har vært hos foreldre og besøk hos venner osv.

Har vel ca 7km hver vei til jobb, og kjører en del i helgene, på butikken, til kjæresten osv :)

Tror nok det er ganske normalt i alle fall. Kan jo hende det bikker 12.000 i år, i og med at jeg har hatt en del lange turer når kjæresten var på skole en annen plass og jeg måtte kjøre griselangt for å komme meg dit :P

Men gjennomsnittlig rundt 10-12.000 i året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Tenker å lease, og prøver derfor å finne ut hvilken kmstand jeg skal velge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Tenker å lease, og prøver derfor å finne ut hvilken kmstand jeg skal velge :)

Aah :) Jeg trodde ikke jeg kjørte så mye når jeg tegna forsikring sist gang og tok 8000, så innså jeg at jeg hadde kjørt 9000 på no time :fnise:

Det er greit å velge litt mer enn det man tror i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte 30000km privat og 50000km på jobb totalt 80000km på 1 år.

Glad i bil kan du si :)

Anonymous poster hash: 562a7...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører masse bil! Ca 20 000 i året! :)

Mange store og små turer, besøk til familie osv. Kjører stort sett uansett hvor jeg drar! :)

Anonymous poster hash: b60ed...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Jeg tok lappen i februar og har hittil kjørt 20.000 km. Dere kjører ikke mye, haha! :P

Anonymous poster hash: 745a8...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...