AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Fra jeg var født til jeg var var ca. 8 år hadde jeg blå. Så fikk jeg grønn/blå. Når jeg var 13 skiftet det og øyene ble helt grønne.når jeg var ca. 14 fikk jeg grønn/blå/grå. Nå som jeg er 19 har jeg fått mer gult inn på øyene, sånn grå/grønn/gult...Sånn blå ring rundt øyet og gult helt innerst på en måte... Lurer også på om det er normalt å kveppe av dette svarte i øyet. Hehe kvepper alltid når de er store...Anonymous poster hash: b3f68...291
Gjest Houdini Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Umulig å si noe uten bilder. Øyefargen forandrer seg hele livet. Mine var knallblå som barn, nå har jeg en blanding av blå-grå-grønne. Noen ganger ser de veldig blå ut, andre ganger veldig grønne. Endret 7. oktober 2013 av Houdini 1
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Du har hasselfargede øyne. (hazel kalles det i artikkelen)
Sillicious Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Mine øyne skifter farge, skifter mellom blå, grå og grønne :-) Alt er mulig! 1
Gjest Peanut Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Du har hasselfargede øyne. (hazel kalles det i artikkelen) Alltid trodd at jeg har hatt hasselnøttøyne, men jeg har lik øyenfarge som den "Green eye" til høyre i "Green"... Men den ser da ikke grønn ut? O_o
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Alltid trodd at jeg har hatt hasselnøttøyne, men jeg har lik øyenfarge som den "Green eye" til høyre i "Green"... Men den ser da ikke grønn ut? O_o Ja.. Det er mye rart da.
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Litt som meg, kanskje. Det som er plagsomt er at jeg er litt fargeblind, så jeg aner ikke hva jeg har. Noen sier jeg har grønne, andre sier jeg har blå. Kan det bli mer forvirrende? Er nok Hazel, da. http://oi44.tinypic.com/10ftn28.jpg http://oi42.tinypic.com/rw8ajl.jpg Who knows. Dårlige bilder, men. Hadde ganske blå øyne da jeg var liten, deretter grønn, deretter.. Dette.
Eriks Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Om man kun skal beskrive øynene dine med 1 farge ville jeg sagt blå, men det er elementer av grønt der også. 1
momo Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har lignende øyne jeg og, brunt innerst, så gult, grønt, grå og blå. I passet mitt skrev de multi på fargen.
Rosa Sitron Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Alltid trodd at jeg har hatt hasselnøttøyne, men jeg har lik øyenfarge som den "Green eye" til høyre i "Green"... Men den ser da ikke grønn ut? O_o Da er vi to. Skvatt litt når jeg så "mitt øye"
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Litt som meg, kanskje. Det som er plagsomt er at jeg er litt fargeblind, så jeg aner ikke hva jeg har. Noen sier jeg har grønne, andre sier jeg har blå. Kan det bli mer forvirrende? Er nok Hazel, da. http://oi44.tinypic.com/10ftn28.jpg http://oi42.tinypic.com/rw8ajl.jpg Who knows. Dårlige bilder, men. Hadde ganske blå øyne da jeg var liten, deretter grønn, deretter.. Dette. De ser grå ut. Grå-blå. Ikke hazel iallefall. Anonymous poster hash: 63328...716 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 TS, utifra beskrivelsen, så tror jeg har samme øyne som du. Jeg bruker å si at jeg har gråe øyer, og jeg har lagt merke til at den fargen er veldig vanlig der jeg kommer ifra - heeelt oppi nord. Saamer har det veldig ofte, f.eks. Men, som ekstra info, jeg har tatt gentesten på 23andme, gentesten mente at jeg har blå øyne. Anonymous poster hash: b2971...1cb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 De ser grå ut. Grå-blå. Ikke hazel iallefall. Anonymous poster hash: 63328...716 De er helt klart grå, ja. Ikke mye grønt der Anonymous poster hash: fbe31...084
Rosa Sitron Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 TS, utifra beskrivelsen, så tror jeg har samme øyne som du. Jeg bruker å si at jeg har gråe øyer, og jeg har lagt merke til at den fargen er veldig vanlig der jeg kommer ifra - heeelt oppi nord. Saamer har det veldig ofte, f.eks. Men, som ekstra info, jeg har tatt gentesten på 23andme, gentesten mente at jeg har blå øyne. Anonymous poster hash: b2971...1cb Du vet det er forskjell på genotyp og fenotyp? Det som gjør at eneggede tvillinger kan ha ulik øyenfarge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå