Gå til innhold

Lite problem i toern


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått noe som ser ut som en kvise av noe slag ved inngangen til anus. Kanskje kan det være en samling blod eller noe. Det gjør ikke spesielt vondt, men jeg kjenner det om jeg kniper. Det er på størrelse med en halv lillefingernegl.

Det jeg lurer på er vel egentlig hva dette er og om jeg burde gjøre noe med det eller la det være. Er det farlig om jeg prøver å sprekke den i og med at det er mange bakterier der nede?

Setter pris på om det er noen som kan hjelpe med dette litt pinlige problemet. Jeg har ikke særlig lyst å gå til legen med det... Jeg har forresten ikke hatt analsex eller noe.



Anonymous poster hash: c5d04...849
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hemoroide høres det ut som.

  • Liker 1
Skrevet

Hemoroide høres det ut som.

Samme tenkte jeg.

Anonymous poster hash: 5a3b0...cb2

Skrevet

Huff! Men jeg trodde man fikk slikt av bakterier fordi man har hatt analsex eller vært på uhygieniske steder? Jeg er renslig og har ikke analsex...

Hva burde jeg gjøre, gå til legen??



Anonymous poster hash: c5d04...849
Skrevet

Huff! Men jeg trodde man fikk slikt av bakterier fordi man har hatt analsex eller vært på uhygieniske steder? Jeg er renslig og har ikke analsex...

Hva burde jeg gjøre, gå til legen??

Anonymous poster hash: c5d04...849

Utrolig hvor lite opplyste enkelte er. Hemoroider kommer selvsagt ikke av analsex. Det kan komme av det, men det nevnes aldri som en av hovedgrunnene til at folk får det. Hemoroider er det samme som åreknuter og kan komme av hard mage, genetikk, fødsler osv. Har nada med hygiene å gjøre og folk i alle aldre uansett kjønn kan få det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...