Gå til innhold

Farmen 2013

Gjest Caroline55

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke Farmen på lørdager, kun mandag, tirsdag og søndag.

Anonymous poster hash: cbc2a...aa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke Farmen på lørdager, kun mandag, tirsdag og søndag.

Anonymous poster hash: cbc2a...aa0

Ahaa!!! Jeg er vist et år eller to bak i tid :fnise: Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse fremstår jo som en fjortisjente. Barnslig og bitter. Velger sin beste kompis til tvekamp, av ren feighet. Må si han gjør en særdeles uattraktiv figur på tv.

Anonymous poster hash: 31aa5...af0
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyeste tvekampen jeg har sett. Jarle eide virkelig stokken, mens Lasse vagget seg utpå. Vel fortjent seier!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lasse må jo være tidenes minst sympatiske realitydeltager. Tenk å velge bestevennen som er halvparten så høy, og veier langt under halvparten av deg selv.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse må jo være tidenes minst sympatiske realitydeltager. Tenk å velge bestevennen som er halvparten så høy, og veier langt under halvparten av deg selv.

Tror ikke Lasse så på Jarle som bestekompisen der inne, egentlig. Mer en person som han kunne utnytte selskapet til, når Frode, Magnus og Morten var storbondegjeng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle har ikke vært i se og hør enda, lett og vite vinnerene da ;)

Anonymous poster hash: c294e...e5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, og dette har nok Jarle skjønt i ettertid. Han slakter Lasses opptreden på Farmen her:

http://www.tv2.no/underholdning/farmen/derfor-gaar-farmenjarle-inn-i-finaleuken-med-en-stor-fordel-4165295.html

Men Jarle mener at Lasse kan takke seg selv.

– Han fortjente å spille seg selv ut. Det var ikke fortjent å gå inn i finaleuken med tre kniver. Han har spilt litt for høyt, og nå må han finne seg i å se finalen fra sidelinjen, sier Jarle bastant.

– Han tok det dårlig

Jarle legger også til at han først syntes det var dårlig av Magnus å bryte avtalen om at de gjenværende guttene skulle frede hverandre.

Men etter å ha tenkt seg om litt, skjønner han det.

– Samtidig syntes jeg Lasse tok det dårlig. Han burde innsett hva han holdt på med litt tidligere. Han har selv påvirket folk til å velge ham som storbonde tre ganger, så i mine øyne har han lagt opp til det selv. Magnus gjorde det han måtte gjøre, mener han.

Anonymous poster hash: 971b5...528

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Lasse så på Jarle som bestekompisen der inne, egentlig. Mer en person som han kunne utnytte selskapet til, når Frode, Magnus og Morten var storbondegjeng.

Det var dette innlegget jeg skulle sitere i innlegget ovenfor. Lasse forsøkte å utnytte Jarle men ble selv slått av Jarle. Episk!

Go J-Bone!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si Frode er en bra kar. God taper, også. Skulle likt og sett Morten eller Magnus oppføre seg på samme måte om de hadde røket ut før semifinalen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du må tenke på en annen. Hvis jeg ikke tar aldeles feil, er Lasse og Jarle omtrent like store. Jarle er til og med høyere enn Lasse. Lasse drev med urent spill.

Jeg synes det er flott at Jarle kommer til semifinalen. Han har vært ganske anonym og i bakgrunnen, synes jeg. Han er meget sympatisk :).

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frode røyk ut :,(

Der slutta eg å se på det

Det er kun én episode igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...