Gå til innhold

Redd de skal sende meg ut av landet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lenge vært utvist om jeg får bli i Norge. Nå har jeg permanent oppholdstillatelse og skal søke om norsk statsborgerskap. Jeg er ikke en NAV pasient som de fleste utlendinger er her. Jeg er russisk og jobber i helsevesenet. Siden det tok sin tid for meg å være helt "trygg" her så har angsten satt seg fast i kroppen min. Jeg er hele tiden redd de sender meg brev om at jeg må forlate landet selv om det er umulig. De kan vel ikke sende hjem en uten noe grunn? Kan de det da? Jeg har aldri gjort noe kriminelt eller gitt noen uriktige opplysninger om meg selv. Hvordan kan jeg bli kvitt denne angsten? Jeg klarer snart ikke mer. Er jeg syk? Holder jeg på å bli gal?

Anonymous poster hash: 850a1...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått permanent oppholdttilatelse så skal ikke kunne sende deg ut av landet.



Anonymous poster hash: 6fc49...299
Skrevet

Blir du gal passer du jo 100% inn, hehe. Dårlig spøk, sorry.
Det går nok bra, heldig er du som har fått oppholdstillatelse. :)



Anonymous poster hash: cb762...b41
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...