Leni Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Har prøvd Morpheus, Napster og nå Kazaa. Alle føkker opp pc'en. Gjør alle disse mp-3 nedlastningsprogrammene dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Prøvd Kazaa Lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #3 Del Skrevet 11. juni 2002 det samme skjer med meg... men kazaa er det verste jeg har prøvd hittil... du kan jo prøve winmx, det er ihvertfall et program som ikke får pecen til å slå seg av med en gang du åpner programmet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juni 2002 Har prøvd Kazaa en stund ja.... Prøver winmx nå, håper det fungerer bedre,ellers gir jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 11. juni 2002 #5 Del Skrevet 11. juni 2002 Bruker Audiogalaxy. Funker veldig bra. Det er det eneste min sikkerhets-opphengte kjære vil la meg bruke, siden det er det eneste fildelingsprog. han ikke har hørt kjipe ting om. http://www.audiogalaxy.com Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #6 Del Skrevet 11. juni 2002 Sitat On 2002-06-11 18:59, Leni wrote: Har prøvd Kazaa en stund ja.... Prøver winmx nå, håper det fungerer bedre,ellers gir jeg opp Ikke den vanlige Kazaa, men Kazaa Lite. To vidt forskjellige programmer. Google på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SebDude Skrevet 15. juni 2002 #7 Del Skrevet 15. juni 2002 Dersom Kazaa "fucker opp" pcen din, + morpheus og dem andre programmene dine da er det sannsynligvis noe galt med din PC, jeg anbefaler en formattering av harddisken og nyinstallasjon av windows. Dette anbefales hvertfall en gang i året. Mvh SebDude :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 16. juni 2002 #8 Del Skrevet 16. juni 2002 har brukt kazaa i en veldig lang tid jeg... aldri hatt noe som helst problem... eneste problemet med kazaa er at det fins mest musikk med 128 kbps... og ikke høyere... men, jeg syns det er det beste på markedet.. flest brukere, og flest treff... audiogalaxy er også vel bra, men ikke for folk med dialup.. det lagger pc'n no skikkelig... bruk kazaa du... innstaller et anti-virusprogram og ikke la andre få tak i dine filer... så er du nok trygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 16. juni 2002 #9 Del Skrevet 16. juni 2002 Problemet med Kazaa er vel helst diverse spyware og noko anna som blir installert i same slengen. Løysinga på det er å installere Kazaa Lite i staden - http://www.kazaalite.com Det er Kazaa utan ekstra tull. Oppdatert virussjekkar er fornuftig å ha uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 28. juni 2002 #10 Del Skrevet 28. juni 2002 Crazee, har du et råd til en kazaalite bruker som ikke får logget på? Hva i all verden gjør jeg feil, når det ser ut til at programmet står på stedet hvil, "connecting"? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisma Skrevet 18. juli 2002 #11 Del Skrevet 18. juli 2002 Kazaa, morpheus og gorkster er samme type program, de kjører på samme type nettverk og bruker de samme brukerne, eneste forskjellen er utsende og navnet.... det er en del viruser ved alle sånne typer programmer, så det er best å installere anti-virus program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå