AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Har fått primolut for å utsette mensen, bare lurer på en ting, hvis jeg feks utsetter mensen en uke, forskyver jeg det slik at jeg da får mensen 3-4 uker igjen etterpå som vanlig? Om jeg feks skal ha mensen i dag, men forskyver den en uke, får jeg da mensen om to uker, eller 3, om noen skjønte? Så jeg ikke ender opp med to uker mensen på en måned.. Anonymous poster hash: bc908...2bd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Har fått primolut for å utsette mensen, bare lurer på en ting, hvis jeg feks utsetter mensen en uke, forskyver jeg det slik at jeg da får mensen 3-4 uker igjen etterpå som vanlig? Om jeg feks skal ha mensen i dag, men forskyver den en uke, får jeg da mensen om to uker, eller 3, om noen skjønte? Så jeg ikke ender opp med to uker mensen på en måned.. Anonymous poster hash: bc908...2bd Hos meg har det alltid forskjøvet hele syklusen. Anonymous poster hash: 9b93b...5b7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Du får som regel mensen 2-3 dager etter du sluttet med pillene. Som regel går syklusen som normalt etterpå men det blir jo forskjøvet i forhold til slik du hadde før. Anonymous poster hash: 5bd33...0c1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: bc908...2bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå