Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal snart på utenlandsreise, og på tilbaketuren må jeg innom Sola før jeg lander på Gardermoen. Hvordan er utvalget på ankomsten på Sola?

Vanligvis når jeg reiser utenlands så lander jeg på Gardermoen, og det er jo utvalget rimelig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rimelig bra på Sola også,lander så å si alltid der og har aldri hatt problemer med utvalget.

Skrevet

Bare husk og legge det i kofferten før du sjekker inn på ny, du får ikke dette med gjennom kontrollen for innland. Posene fra taxfree er ikke forseglet. Mange har gått på den smellen.

Anonymous poster hash: e0f7a...7f5
Skrevet

Bare husk og legge det i kofferten før du sjekker inn på ny, du får ikke dette med gjennom kontrollen for innland. Posene fra taxfree er ikke forseglet. Mange har gått på den smellen. Anonymous poster hash: e0f7a...7f5

Hm. Er dette noe som gjelder spesiellt for Sola. Jeg har ofte kommet inn på Gardermoen og skal fly videre med innenlandsfly noen timer senere. Har bare sagt fra om det på taxfri og de putter varene i forseglede poser og fester en lapp med klokkeslettet varene er kjøp på. Ikke noe problem å fakte dette gjennom sikkerhetskontrollen for videre innenlands fly.

Skrevet

Selvsagt forsegles varene slik at du kan ta dem med videre på innenlandsfly. Forstår ikke poenget med å påstå noe annet, dette er selvsagt normalt på alle flyplasser.

Til spørsmålet ditt: Sola har godt utvalg, det er ikke så lenge siden butikken ble større med bredere utvalg. Jeg bor i nærheten, reiser mye og foretrekker alltid å lande direkte på Sola dersom mulig. Synes alltid det er litt småstress å lande på eks Gardermoen da taxfree butikken der oppleves mer kaotisk og uoversiktlig for mitt vedkommende. Er ofte jeg reiser slik at jeg må innom Gardermoen på vei hjem, men det oppleves mye roligere å handle på Sola :-)

Anonymous poster hash: 2b5f2...6bf
Skrevet

OK, takk for svar :) var meget bekymret for dårlig utvalg da jeg aldri har vært der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...