Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Facebook har begynt å overstyre mitt "most recent"-valg på wallen igjen. Plutselig hopper innlegg fra dagen før oppover igjen. Og plutselig dukker ting mine venner spør om på en eller annen kundeservice opp på min wall. Lurer på om folk vet at sånt plutselig havner på wallen til andre? Jeg vil være forsiktig heretter med hva jeg poster rundt omkring. Eller enda forsiktigere, rettere sagt. Men går det an å sortere facebook så jeg virkelig får ting i kronologisk rekkefølge igjen? De prøvde jo å fjerne den muligheten helt for en stund siden, virker som fb selv vil bestemme hva folk skal lese.

Anonymous poster hash: 2e75a...56a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld deg ut da

Anonymous poster hash: 0ddbf...7d5
Skrevet

Meld deg ut da

Anonymous poster hash: 0ddbf...7d5

Hvorfor det? Jeg prøver bare å få svar på hvordan man sorterer ting kronologisk, sånn at det blir mer oversiktlig. Nå hoppet et bilde fra en venninne av meg fra i går plutselig opp igjen, uten noen åpenbar grunn.

Skrevet

Gammelt drit kommer opp hvis noen kommenterer det.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor det? Jeg prøver bare å få svar på hvordan man sorterer ting kronologisk, sånn at det blir mer oversiktlig. Nå hoppet et bilde fra en venninne av meg fra i går plutselig opp igjen, uten noen åpenbar grunn.

rett under statusbaren din er det en sorteringsmulighet

Anonymous poster hash: 2bd04...930

Skrevet

Finnes det ingen måte å bli kvitt den funksjonen på? Nye ting vil jo drukne helt hvis ting skal hoppe opp hver gang noen kommenterer. Men det bildet som hoppet opp nå var det faktisk ingen som hadde kommentert siden i går heller...

Skrevet

Men pokker da... nå blir jeg forfulgt av en post som ikke en gang har fått noen kommentarer. Er det ingen andre som opplever dette? Det har kommet nå de siste dagene, så det er ikke sikkert alle får dette likt. Hva som nå kan være begrunnelsen til en sånn merkelig funksjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...