Ama12345 Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 For snart 2 uker siden forstuet jeg ankelen noe kraftig. Har hatt mye problemer med ankelen før, men aldri vrikket den så ille som nå. Kunne ikke gå på flere dager. Nå er hevelsen gått nok så ned, men sitter igjen me blåmerker og en sinnsyk kløe. Noen som vet hvorfor det klør og har opplevd det før? I tillegg vil jeg gjerne ha erfaringer på hvordan det er i ettertid når man har forstuet ankelen, når man kan begynne å trene osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå