Gå til innhold

Sommerfugler - Jeg sendte melding!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra du ringte så det ikke er kleint mellom dere lenger, men nå er det opp til han. Tar han ikke kontakt igjen i løpet av en uke, er han ikke interessert nok.

Anonymous poster hash: 1baa1...e2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nigo: Få til en date da vel!

Det er ikke enkelt. Selv om det egentlig er det..

Issuet er det at vi ble kjent under helt andre omstendigheter enn "singel pike og singel fyr, oh lets check it out". Vi ble kjent gjennom jobb og ble kompiser. Og har mye historie. Her finnes det veldig mange detaljer som forklarer hvorfor det hele er passe komplisert, men av anonymitetens kjære sider får dere ikke vite disse. Men trust me, it's complicated and not a walk in the park.

Men noe er det. Noe mer enn bare kompiser. De fleste "andre" har også kommentert det og spør hvorfor det ikke blir oss.. Spørsmålet er bare om vi begge sitter der og ikke helt tørr ta det første steget. Det føles slik..

Anonymous poster hash: a836c...969

Skrevet

Flott- og nå er det opp til han å ta neste steg!

Anonymous poster hash: bad4a...fc1

• Liker 1
Skrevet

Venter i spenning! Har en liknende situasjon her...

Skrevet

Hva venter dere på?

Har dere sendt en melding f.eks? Og får dere ikke svar?
Fordi det er jo ikke alle som gidder å svare på alt heller da, så da er vel ham ikke interessert nok.

Å sitte å vente på noe er som regel bare tåpelig uansett.

Anonymous poster hash: b5be8...b18
Skrevet

Hva venter dere på?

Har dere sendt en melding f.eks? Og får dere ikke svar?

Fordi det er jo ikke alle som gidder å svare på alt heller da, så da er vel ham ikke interessert nok.

Å sitte å vente på noe er som regel bare tåpelig uansett.

Venter på å få høre hvordan det går med situasjonen til ts. Jeg har ikke baller til å gjøre noe med min situasjon ;) Derav ingen venting her i gården.

Skrevet

Venter på å få høre hvordan det går med situasjonen til ts. Jeg har ikke baller til å gjøre noe med min situasjon ;) Derav ingen venting her i gården.

Har du ikke nok baller selv, så får du kjøpe noen da. En gammel Ikea butikk som ble lagt ned la alle ballene fra ballrommet ut på salg. Kanskje du skulle ha investert i noe lignende som det da?

Og er det ikke noe venting på gården din, så får du kjøpe inn noen høns og kyllinger samtidig, så blir det kanskje god stemning likevel, hvor like barn leker best med hverandre og ingen slipper å vente på noen andres situasjon. ;)

Skrevet

Har du ikke nok baller selv, så får du kjøpe noen da. En gammel Ikea butikk som ble lagt ned la alle ballene fra ballrommet ut på salg. Kanskje du skulle ha investert i noe lignende som det da?

Og er det ikke noe venting på gården din, så får du kjøpe inn noen høns og kyllinger samtidig, så blir det kanskje god stemning likevel, hvor like barn leker best med hverandre og ingen slipper å vente på noen andres situasjon. ;)

Når jeg leser noen så flåsete kommentarer som dette begynner jeg å lure på om noen burde ha vært fratatt ytringsfriheten.. Men egentlig så konkluderer jeg med bare: "Stakkars menneske som klarer å lire av seg noe så tragisk!".

TS sin situasjon er fremdeles som den var. Vi er venner og kommuniserer, og jeg har ikke tatt insj til noe mer. Det hele er således passe elegant. Dog trener vi sammen ukentlig i samme sykkelklubb.. Så sees, det gjør vi! Det er bare steget fra det til noe mer det ikke skjer noe mer på.. Enda.

TS

Anonymous poster hash: a836c...969

Skrevet

Når jeg leser noen så flåsete kommentarer som dette begynner jeg å lure på om noen burde ha vært fratatt ytringsfriheten.. Men egentlig så konkluderer jeg med bare: "Stakkars menneske som klarer å lire av seg noe så tragisk!". TS sin situasjon er fremdeles som den var. Vi er venner og kommuniserer, og jeg har ikke tatt insj til noe mer. Det hele er således passe elegant. Dog trener vi sammen ukentlig i samme sykkelklubb.. Så sees, det gjør vi! Det er bare steget fra det til noe mer det ikke skjer noe mer på.. Enda. TS Anonymous poster hash: a836c...969

Haha. Selvinnsikt much? Vet ikke hva og hvem som er relativt tragisk jeg, når en vurderer det større bildet bittelitt.

Men jeg er noe enig. Greit at alle har ytringsfrihet forsåvidt, men synd er det jo at det finnes svært mange mennesker som klarer å lire av seg mye piss og lite verdifulle meninger generelt bare i løpet av usle små 24 timer, og selvsagt uten at det nytter å informere dem om den slags. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...