AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Magen er full av sommerfugler! Jeg klarer søren meg ikke konse her jeg sitter på jobb og egentlig skal briljere. Jeg har grublet og tenkt fryktelig lenge nå. Faktisk kanskje snart i et år.. Det er en fyr, vi har kjent hverandre i et par år nå. Han får meg til å smile fra innsiden og ut. Han gjør meg glad og ingen får meg til å le slik som han. Nå har jeg spurt om vi skal dra på kino. Jeg konkluderte med at man vinner ikke om man heller ikke sjanser. Duverden så skummelt dette er! Anonymous poster hash: a836c...969 8
Gjest Miranda2011 Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Magen er full av sommerfugler! Jeg klarer søren meg ikke konse her jeg sitter på jobb og egentlig skal briljere. Jeg har grublet og tenkt fryktelig lenge nå. Faktisk kanskje snart i et år.. Det er en fyr, vi har kjent hverandre i et par år nå. Han får meg til å smile fra innsiden og ut. Han gjør meg glad og ingen får meg til å le slik som han. Nå har jeg spurt om vi skal dra på kino. Jeg konkluderte med at man vinner ikke om man heller ikke sjanser. Duverden så skummelt dette er! Anonymous poster hash: a836c...969 Håper du får et ja :-) 1
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Magen er full av sommerfugler! Jeg klarer søren meg ikke konse her jeg sitter på jobb og egentlig skal briljere. Jeg har grublet og tenkt fryktelig lenge nå. Faktisk kanskje snart i et år.. Det er en fyr, vi har kjent hverandre i et par år nå. Han får meg til å smile fra innsiden og ut. Han gjør meg glad og ingen får meg til å le slik som han. Nå har jeg spurt om vi skal dra på kino. Jeg konkluderte med at man vinner ikke om man heller ikke sjanser. Duverden så skummelt dette er! Anonymous poster hash: a836c...969 Så tøff du er! Bra jobba!! :D 1
Lady Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ntå lykke til! Er ekstra "skummelt" med en man liker virkelig godt. Har han svar deg enda? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Nei ikke noe svar enda.. Har ikke helt den beste feelingen nå. Og han må ha lest meldingen. Kanskje det var feil av meg :/Anonymous poster hash: a836c...969
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Nei ikke noe svar enda.. Har ikke helt den beste feelingen nå. Og han må ha lest meldingen. Kanskje det var feil av meg :/Anonymous poster hash: a836c...969 Sjølv om du kanskje får negativt svar så er det ikkje feil. Du er tøff!
Gjest Wanderlust Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Det er bedre å ha tatt sjansen enn å gå og gruble på hva som kunne ha skjedd om du ikke tok den. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 "Problemet" er at han sender så grenseløst blanda signaler. Han kan være med meg en hel kveld på byen der bare jeg er i fokus, svare med å si "hei kjære" når jeg ringer og stille opp på ting og tang hvis jeg spør/ber med. Men på tekstmelding og initiativ fra seg selv er han litt håpløs. Jeg har en feeling om at han kanskje vil men ikke ser at jeg også vil. Fordi vi har vært bekjente så lenge og jeg aldri har lagt opp til noe mer. Før nå..Anonymous poster hash: a836c...969
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Men da vet du ihvertfall det! Det er bedre å få vite hva han vil, enn å sitte der å lure. Håper du får ja Oppdater oss! Anonymous poster hash: c955c...681
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg skal oppdatere. Men realisten i meg tilsier at en mann som vil gå ut med meg bruker ikke en halv dag på å svare ja..Anonymous poster hash: a836c...969
kristian82 Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Magen er full av sommerfugler! Jeg klarer søren meg ikke konse her jeg sitter på jobb og egentlig skal briljere. Jeg har grublet og tenkt fryktelig lenge nå. Faktisk kanskje snart i et år.. Det er en fyr, vi har kjent hverandre i et par år nå. Han får meg til å smile fra innsiden og ut. Han gjør meg glad og ingen får meg til å le slik som han. Nå har jeg spurt om vi skal dra på kino. Jeg konkluderte med at man vinner ikke om man heller ikke sjanser. Duverden så skummelt dette er! Anonymous poster hash: a836c...969 Så tøft gjort! Håper du får et positivt svar
Slightly_mad Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg skal oppdatere. Men realisten i meg tilsier at en mann som vil gå ut med meg bruker ikke en halv dag på å svare ja..Anonymous poster hash: a836c...969 Tja... Kan være både og, han kan være mye opptatt. Jeg hadde en sånn en gang, når vi var sammen var det bare vi to i hele verden. Men når jeg sendte melding for å spørre om dagen hans kunne det fint ta vinter og votter før han svarte. Mange gutter generelt er dårlig på tekstmeldinger, jeg er litt sånn selv noen ganger; man får en melding, har ikke tid til å svare der og da også koker det litt bort i kålen Uansett er du kjempe tøff! Krysser fingre for positivt svar
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Ikke noe svart. Nå er jeg litt lei meg må jeg si.. TS Anonymous poster hash: a836c...969
Hettegenser Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Hvis han ikke svarer deg engang så er han ingenting å samle på. Det minste man kan gjøre er å svare når noen sender en melding. 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Hvis han ikke svarer deg engang så er han ingenting å samle på. Det minste man kan gjøre er å svare når noen sender en melding. Det kom aldri noe svar. Så det finnes egentlig fint få unnskyldninger.. Jeg kommer ikke til å ta noe mer initiativ. Kanskje det er derfor han er singel enda i den alderen han er? Anonymous poster hash: a836c...969
Dora-Di Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 Ring han og spør om han fikk meldingen din og at fravær av svar betyr nei. Få det avklart. Den digitale samtaleformen er ikke alltid pålitelig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Det kom aldri noe svar. Så det finnes egentlig fint få unnskyldninger.. Jeg kommer ikke til å ta noe mer initiativ. Kanskje det er derfor han er singel enda i den alderen han er? Anonymous poster hash: a836c...969 Det er nok DEG han ikke er interessert i, ikke nødvendigvis alle andre, så det er nok bare for deg å gå videre og glemme han. Anonymous poster hash: 1b78e...99a
Yzma Skrevet 17. oktober 2013 #19 Skrevet 17. oktober 2013 Så tøft gjort! His loss.. Skulle ønske jeg turte å gjøre det samme
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #20 Skrevet 17. oktober 2013 TS her. Jeg fikk aldri svar. Så grublet jeg en god stund, "What the helvete to do!?!" Så konkluderte jeg med at faen heller, jeg har jo kjent han i flere år nå. Han er ikke farlig. Jeg ringer! En liten uke etterpå ringte jeg han og spurte om han var mørkeredd. Han skjønte umiddelbart og skrattlo høyt! Vi har en sånn nydelig humor imellom oss. Han svarte veldig oppriktig og sa at han hadde lest meldingen men glemt av å svare fordi #### (forklaringen var meget aksepterbar). Så pratet vi litt frem og tilbake, lo, prata og lo enda mer. Som om alt var som det alltid er. Jeg hørte han smilte i telefonen. Pokker! Så what the helvete to do? Anonymous poster hash: a836c...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå