Gå til innhold

Blir så kjedelig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er en litt oppgitt mann her.

Når det kommer til sex med min kone. Så har ting blitt så utrolig kjedelig, at

jeg kan nesten gå på do etter vi er ferdig. Og gjøre det bedre for meg selv.

Det varer i ca 10 min så vil hun komme (hun har ikke problemer med og komme)

Forspill på 1 min. Inn og kjør i 9 min og ferdig, ferdig. Det er flott det og

av og til. Men når det er 1 gang hver 14 dag. Blir det kjedelig.

Jeg har prøvd og snakke med henne om det, og hun sier at hun ikke vil ha det sånn. Men det blir aldri noe bedring. Jeg har prøvd forskjellige ting. Men det

går fort tilbake til samme gamle rutinene... Hun liker ikke "leker" så godt.

Det blir en stor frustrasjon. Hvorfor vil hun ha det sånn. Virker nesten ikke

som hun nyter det engang. Og dette har begynt og dra ned selvtilliten min.

Kanskje det er tåpelig men det er sånn jeg føler det.....Føler jeg ikke

kan ta initiativ til noe. Alt blir bare kleint. Kjemien virker ikke til og være der.

Er det virkelig sånn det skal være.. ?

Jeg vil ikke kaste bort et fantastisk samliv, pga dette.

Alt utenom er vell og bra. Vi har et barn på 16. Så vi er ikke akkurat

småbarn foreldre. Og vi er i slutten av 30 åra.

Merker også jeg blir mer "betatt" av andre når det blir

som det er. Nesten så jeg vil ha henne med på "sexkurs" men er litt redd

for å spørre :P

Noen råd ? :)

Anonymous poster hash: 9924d...7ff
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Du må nesten bare prøve å få tilbake lidenskapen i forholdet.

Kanskje gjøre flere romantiske gester, kjøp blomster, lag middag med stearinlys, masser henne, fortell henne hvor vakker hun er, osv så kan hun også blir lysten på mer :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du sier du har forsøkt å snakke med henne om dette... og hun vil heller ikke ha det slik...

Men klarte dere å snakke om mer enn bare at ingen av dere vil ha det slik?

Det er noe med å klare å bryte et etablert mønster her tenker jeg... Men jeg vet jo ikke hva dere har snakket om, hvordan dere har snakket eller hva dere ellers ble enige om?

Du sier 'forsøkt å snakke'... av det leser jeg at du ikke føler dere klare å snakke om dette på en god måte, - kan det stemme?

Klarer dere å se at det dere har i dag faktisk er produktet av den måten dere begge to har vendt dere til å ha sex på?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Du må nesten bare prøve å få tilbake lidenskapen i forholdet.

Kanskje gjøre flere romantiske gester, kjøp blomster, lag middag med stearinlys, masser henne, fortell henne hvor vakker hun er, osv så kan hun også blir lysten på mer :)

Enig i dette :)

Skrevet

Hva innebærer det å motta informasjon og hvordan avgir vi det?

Er det slik at du forteller henne at du er misfornøyd, hun forstår at du er misfornøyd, men ignorerer dette fullstendig? I så fall ville vel jeg tenkt meg om to ganger om at dette er drømmedama.

Er hun fornøyd? Er hun ok med at du ikke er det?

Å snakke sammen innebærer en lang og tung prosess hvor man må åpne seg og være ærlig om hvordan man egentlig har det. Den dagen man tenker at partneren ikke vil deg noe godt er det point of no return, og du har allerede begynt å tvile på om hun nyter noe av det dere gjør i deres intime stunder. Ikke la det skure og gå - man frem en konfrontasjon.

Åpn en flaske vin. Ta opp utroskap, lyst, tenning, fantasier, kåthet, glede, lek, moro, alt som faller deg inn - noe må hun jo mene om noe :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette har skjedd med meg i det siste også. Usikker på hvordan jeg skal takle det. Jeg har stor sexlyst kan gjerne komme 7-8 ganger i løpet av en dag.

Jeg elsker min kone, hun er fantastisk, jeg vil ikke forlate henne. Jeg har prøvd med å gi henne oppmerksomhet som blomster o.l. Komplimenter liker hun ikke, svarer med at hun er stygg o.l. dersom jeg gir henne komplimenter. Jeg begynner å bli lei av forspill uten ending. Jeg prøver å gjøre alt hun liker, men det ender ikke i sex.

Jeg har begynt å løse problemet med å dra på hytta alene, så får jeg i alle fall mulighet til å ha sex med meg selv. Ikke det at jeg ikke kan runke hjemme, men jeg kan liksom ikke stikke på soverommet og runke en hel helg heller.

Anonymous poster hash: 7f359...daa
Skrevet

Dette har skjedd med meg i det siste også. Usikker på hvordan jeg skal takle det. Jeg har stor sexlyst kan gjerne komme 7-8 ganger i løpet av en dag.

Jeg elsker min kone, hun er fantastisk, jeg vil ikke forlate henne. Jeg har prøvd med å gi henne oppmerksomhet som blomster o.l. Komplimenter liker hun ikke, svarer med at hun er stygg o.l. dersom jeg gir henne komplimenter. Jeg begynner å bli lei av forspill uten ending. Jeg prøver å gjøre alt hun liker, men det ender ikke i sex.

Jeg har begynt å løse problemet med å dra på hytta alene, så får jeg i alle fall mulighet til å ha sex med meg selv. Ikke det at jeg ikke kan runke hjemme, men jeg kan liksom ikke stikke på soverommet og runke en hel helg heller.

Det kan være greit å ha et nogenlunde realistisk forhold til deres seksualliv. 7-8 om dagen er nok ikke helt der, men kansje dere kan finne en felles plattform begge kan trives på.

Du skal ikke akseptere at hun ikke vil snakke med deg om sex, drifter og lyst. Ikke la henne få definere hvordan deres samliv skal uttarte seg, ha litt baller ;)

Mest sannsynlig er det noe hun savner også, og det kan hende du må grave som en gjøk for å finne ut av det, men det kan være verdt det med mindre du ønsker å tilbringe all din fritid på hytta alene da selvsagt.

Skrevet

Det kan være greit å ha et nogenlunde realistisk forhold til deres seksualliv. 7-8 om dagen er nok ikke helt der, men kansje dere kan finne en felles plattform begge kan trives på.

Du skal ikke akseptere at hun ikke vil snakke med deg om sex, drifter og lyst. Ikke la henne få definere hvordan deres samliv skal uttarte seg, ha litt baller ;)

Mest sannsynlig er det noe hun savner også, og det kan hende du må grave som en gjøk for å finne ut av det, men det kan være verdt det med mindre du ønsker å tilbringe all din fritid på hytta alene da selvsagt.

Litt av problemet her er at hun sier hun er fornøyd. Og ja, jeg innser at 7-8 gangen om dagen er mye, men det er orgasmer jeg snakket om, ikke sex-akter. Vi hadde en kjappis i morges, så har jeg ronka i skjul 4 ganger. To ganger på jobb og to ganger hjemme.

Det jeg savner er avansert sex som varer lenge.

Jeg skal prøve å grave litt, det er en god idé. Jeg snakket litt med henne om det i dag. Hun sier hun ikke er så veldig kåt om dagen, hun har stress på jobb med en personalsjef som plager vettet av henne.

Skrevet

Litt av problemet her er at hun sier hun er fornøyd. Og ja, jeg innser at 7-8 gangen om dagen er mye, men det er orgasmer jeg snakket om, ikke sex-akter. Vi hadde en kjappis i morges, så har jeg ronka i skjul 4 ganger. To ganger på jobb og to ganger hjemme.

Det jeg savner er avansert sex som varer lenge.

Jeg skal prøve å grave litt, det er en god idé. Jeg snakket litt med henne om det i dag. Hun sier hun ikke er så veldig kåt om dagen, hun har stress på jobb med en personalsjef som plager vettet av henne.

Ja, det kan virke som om du ikke får utløp for din sekseulle energi og at alt blir et jag etter flere orgasmer......

Om hun sliter med stress så blir hun nok ikke mindre stresset av at du konstant går rundt i ståpikkrus så du/dere må finne en balanse hvor din kåthet oppleves som noe positivt og hennes kåthet kan få blomstre igjen.

Den er der ett eller annet sted - du må bare finne den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...