AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Akk, hvordan beregne mat til gjester? Kan ikke beregne at alle spiser alt.. Hva er trikset? Er ganske mange gjester, 35 stk. Noen spiser alt, noen spiser ingenting... Hvor mye laks&eggerøre trenger man? Hvor mange skinkefileter? Hvor mye salat? Hvor mange kaker? Får litt hetta nå. Trenger hjelp til å beregne... Vil ikke sitte igjen med masse mat jeg må hive heller.Anonymous poster hash: 51fb9...c31
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Hva slags anledning er dette og når på døgnet??? Anonymous poster hash: e2a70...f14
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Dåp.. Anonymous poster hash: 51fb9...c31
Luckiness Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 to langpanner/brett med eggerøre og laks (har oppdaget at veldig mange er glad i dette...) to store skåler med salat, gjerne to ulike typer. Jeg ville regnet 2-3 skinkefileter per person. Er det koldtbord du skal ha? Vet ikke helt hvor mange kaker du trenger. En passe stor marsipan/bløtekake (dette er jo ganske mektig), tre andre kaker/muffins/annen bakts og en langpanne med sjokoladekake - noe alle liker.
Brunhilde Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg syns denne er grei å gå ut i fra når man skal beregne mat til mange.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Jg skal ha koldtbord ja. Vet ca hvilke kaker og. Men skal ha endel forskjellig mat, vet hva, bare ikke hvor mye av hva, hmm... Anonymous poster hash: 51fb9...c31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå