BellaRose Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hei. Jeg er ei trebarnsmor på 29 år som alltid har hatt lett for å bli skikkelig deprimert. Jeg slutta å røyke igjen for tre dager siden, og er så dypt deprimert, og jeg føler meg som ei elendig mamma fordi jeg ikke klarer å glede meg over noe som helst. Alt jeg bryr meg om og tenker på, er at jeg vil ha røyk. Jeg var jo ganske motivert til å slutte, men sikkert på feil grunnlag. Jeg skulle overtale mannen min til å få gi sønnen min ei ørkenrotte til bursdagen sin, for det ønsket han seg. Han sa nei fordi vi ikke har råd til å ha flere utgifter..Og det er jo greit det, men så måtte jo jeg plumpe ut med at jeg kunne slutte å røyke, om han kunne få dyret da? Og slik ble det jo da...Føler at jeg har tatt meg vann flere hundre meter over hodet, og drukner. Ikke kan jeg sprekke heller for da har mannen sagt at han kvitter seg med dyret ellers må jeg flytte ut. Men er så deprimert...Det er så overveldende, har ikke engang lyst til å slutte lenger..Men må pga sønnen min...
Roo Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Hvor lenge har du røyket? Hodet er fullt av dårlige unnskyldninger for å starte igjen de første dagene. Kan love deg at det blir bedre med tiden, du TRENGER jo ikke røyken, eller hva? Tenk så glad sønnen din er for kjæledyret sitt, tenk så mye penger du vil spare! Kanskje du kan skrive en motovasjonsplakat og henge et synlig sted- så titter du på denne når du føler det som verst? Bare et forslag. Jeg har trua!!
BellaRose Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg sprakk..Og blir nå utkastet..Ingen nåde, ingen ny sjanse til å prøve å slutte, så da er det bare å finne en ny plass å bo.
Cessa74 Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 ????????????????????????? Ble samboerskapet med 3 barn avsluttet fordi du sprakk ang røykeslutt???? Da kan dere jammen meg ikke vært veldig seriøse? Et forhold (og spesielt med 3 barn) må da jammen tåle mer enn det?
Cessa74 Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Syns isåfall veldig, veldig synd på deg - da er han ikke verdt mye! Du får samle deg sammen og glede deg over bedre muligheter senere i livet, når utflytting osv har roet seg. Skulle egentlig svare deg på ditt første spm ang depresjon ved røykeslutt; min fastlege sa dette var veldig vanlig den første tiden, og han anbefalte nikotinplaster de første ukene nettopp for å unngå de verste humørsvingene. Så vet du det til neste gang motivasjonen er på plass - og den MÅ komme fra deg selv g ikke under press fra andre.. Lykke til både med det ene og det andre..Klem til deg!
BellaRose Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2013 Tusen hjertelig takk for det... Og klem til deg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå