AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Det hender at jeg får blemmer/munnsår på innsiden av leppa. Er det dette som kalles herpes? Anonymous poster hash: 3ba77...e5a
sophiaM Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Gå til legen og sjekk deg. Ingen som kan sette diagnose på deg over nettet.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Gå til legen når du har disse blemmene. Klør eller svir det? Anonymous poster hash: 60eb0...d81
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Svir litt. Særlig når jeg tar salt på det. Anonymous poster hash: 3ba77...e5a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Svir litt. Særlig når jeg tar salt på det. Anonymous poster hash: 3ba77...e5a Så klart svir det når du tar salt på det. Det er jo et åpent sår. Anonymous poster hash: cce61...d5f
Gjest Wanderlust Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Prøv å kline med noen og se om de har det noen dager etter! ...eller så kan du gå til legen og spørre.
rorodinbåt Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Kan være munnskold, som er ufarlig men man være plagsomt. Søk det opp på Internett og se. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Det hender at jeg får blemmer/munnsår på innsiden av leppa. Er det dette som kalles herpes? Anonymous poster hash: 3ba77...e5a Det kan være det, men om de er hvite, runde er after mer sannsynlig. Det er ikke smittsomt med after (men herpes er selvsagt smittsomt).Anonymous poster hash: 8384d...608
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Og after = munnskoldAnonymous poster hash: 8384d...608
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå