AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg bruker Nuvaring. Og den skal være inne i 3 uker, også skal den byttes ut. Jeg glemte å bytte den etter 3 uker, og hadde sex med min kjære. Det var bare et par dager over 3 uker som den egentlig skulle byttes ut. Men lurer alikevel på om det er noe sjangse for at jeg kan bli gravid? Takker for svar på forhånd :-) Anonymous poster hash: 65880...695
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, det er ingen sjanse for at du er gravid. Akkurat som med p-piller der du har en hormonfri uke sånn at mensen skal komme. Så har du med nuva-ring 3 uker med ring, 1 uke uten ring (og 'mens) før du setter inn en ny. Anonymous poster hash: 90d3f...12c
@Maja Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Du er beskytta den 4. veka uansett. I tillegg så skal det veldig mykje til å bli gravid om ein forskyver den ringfrie veka nokre dager, men vil du absolutt ikkje bli gravid så er så klart ikkje det noko å gamble på. Men ingen fare i din situasjon, bare sett inn ny ring ei veke etter du skulle ha tatt ut den gamle.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ingen fare. Anonymous poster hash: 65bd8...8c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå