Gå til innhold

syk uten hoste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

føler meg ikke bra i det hele tatt.. for en time siden tok jeg to paracet for hodepinen(kraftig), men det har ikke hjelpt meg en døyt :/ er utrolig kvalm, slapp og svimmel også. nyser mye, og har litt vondt i halsen, men hoster nesten ikke.

ikke nok med det! for jeg ser rett og slett helt for jæ**lig -.- ser ut som jeg er dopa.. er blank og rød på og rundt øynene D:

hva skal jeg gjøre for å bli frisk? og hvordan syk er jeg siden jeg nesten ikke hoster?

Anonymous poster hash: 47a6e...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone?

Skrevet

Du holder nok på å få en skikkelig forkjølelse, du trenger ikke hoste særlig fordet.

Anonymous poster hash: a8802...f68
Skrevet

Jeg har nettopp vært igjennom noe lignende. Fikk både halsbetennelse, øyebetennelse og ørebetennelse pluss vondt i hodet. Men altså veldig lite hoste og heller ikke særlig feber, tror jeg. (målte ikke)

Det verste er i grunnen øyebetennelsen. Har kjøpt inn øyedråper på apoteket som jeg drypper hvert kvarter omtrent, men våkner om morgenen med sammenklistrete øyne. Sminke kan jeg bare glemme. :(

Så kanskje det er noe som går......vet om andre som har hatt og har det samme.

God bedring i alle fall!

Skrevet

Jeg har nettopp vært igjennom noe lignende. Fikk både halsbetennelse, øyebetennelse og ørebetennelse pluss vondt i hodet. Men altså veldig lite hoste og heller ikke særlig feber, tror jeg. (målte ikke)

Det verste er i grunnen øyebetennelsen. Har kjøpt inn øyedråper på apoteket som jeg drypper hvert kvarter omtrent, men våkner om morgenen med sammenklistrete øyne. Sminke kan jeg bare glemme. :(

Så kanskje det er noe som går......vet om andre som har hatt og har det samme.

God bedring i alle fall!

huff ja..

takk for svaret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...