AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 føler meg ikke bra i det hele tatt.. for en time siden tok jeg to paracet for hodepinen(kraftig), men det har ikke hjelpt meg en døyt :/ er utrolig kvalm, slapp og svimmel også. nyser mye, og har litt vondt i halsen, men hoster nesten ikke. ikke nok med det! for jeg ser rett og slett helt for jæ**lig -.- ser ut som jeg er dopa.. er blank og rød på og rundt øynene D: hva skal jeg gjøre for å bli frisk? og hvordan syk er jeg siden jeg nesten ikke hoster?Anonymous poster hash: 47a6e...609
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 anyone?Anonymous poster hash: 47a6e...609
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Du holder nok på å få en skikkelig forkjølelse, du trenger ikke hoste særlig fordet. Anonymous poster hash: a8802...f68
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har nettopp vært igjennom noe lignende. Fikk både halsbetennelse, øyebetennelse og ørebetennelse pluss vondt i hodet. Men altså veldig lite hoste og heller ikke særlig feber, tror jeg. (målte ikke) Det verste er i grunnen øyebetennelsen. Har kjøpt inn øyedråper på apoteket som jeg drypper hvert kvarter omtrent, men våkner om morgenen med sammenklistrete øyne. Sminke kan jeg bare glemme. Så kanskje det er noe som går......vet om andre som har hatt og har det samme. God bedring i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har nettopp vært igjennom noe lignende. Fikk både halsbetennelse, øyebetennelse og ørebetennelse pluss vondt i hodet. Men altså veldig lite hoste og heller ikke særlig feber, tror jeg. (målte ikke) Det verste er i grunnen øyebetennelsen. Har kjøpt inn øyedråper på apoteket som jeg drypper hvert kvarter omtrent, men våkner om morgenen med sammenklistrete øyne. Sminke kan jeg bare glemme. Så kanskje det er noe som går......vet om andre som har hatt og har det samme. God bedring i alle fall! huff ja.. takk for svaret! Anonymous poster hash: 47a6e...609
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå