Gå til innhold

Hvilepuls plutselig i 200


Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette skjedde meg nå, varte i 20 min. Skjedde tidligere for en mnd siden, da varte det 1.5 time. Jeg er henvist videre til undersøkelser, men ikke fått time ennå. Eller har jeg litt arytmier sånn innimellom. Men altså...noen som har opplevd dette? Hjemme alene i natt, kan jeg legge meg trygt å sove eller bør jeg være nervøs? Ringte legevakta og de sa jeg fikk se om det gikk over, så lenge jeg ikke hadde smerter var det sikkert ufarlig...Og nå har det jo gitt seg...Erfaringer?

Anonymous poster hash: 56fcd...1b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på videre undersøkelser, skal ditt neste uke faktisk og sjekke om jeg har atrieflimmer/forkammerflimmer.. Min EKG er unormal, men noen ganger kan den være helt normal. Hørt at det er som regel helt ufarlig.. Blir du dårlig av det?



Anonymous poster hash: 7fd4a...e5d
Skrevet

Mitt Ekg var normalt. Blir ikke spesielt dårlig, litt trykk for brystet. Så litt utmattet etterpå. Sist fikk jeg hodepine. Ikke nå..enn du? Nå føler jeg meg helt normal igjen..

Anonymous poster hash: 56fcd...1b0

Skrevet

Prøv og drikk mye, og bare slapp av, og stresse og være urolig hjelper ingenting:)

  • Liker 1
Skrevet

Stresse gjør jeg heldigvis ikke, det "genet" har jeg ikke :)

Anonymous poster hash: 56fcd...1b0

Skrevet

Mitt Ekg var normalt. Blir ikke spesielt dårlig, litt trykk for brystet. Så litt utmattet etterpå. Sist fikk jeg hodepine. Ikke nå..enn du? Nå føler jeg meg helt normal igjen..

Anonymous poster hash: 56fcd...1b0

En ting først, ikke vær redd for å sove. Dette har jeg sliti med siden barneskolen, nå er jeg 20.. Så er ikke farlig å legge seg for å sove.

Er helt vanlig. Jeg sliter en del med symptomer. Fordi jeg er utmattet, svimmel, kvalm, vondt i brystet osv.. Men du skal være glad du får innkallelse nå. Fordi med tiden vil du bli så dårlig av det.. Siden de ikke har funnet det ut på disse årene har gjort meg dårligere. Bedre å finne det ut tidlig, enn å miste tid på å gå å finne ut hva det er.. Men snakket med legen min, det er helt normalt å ha 200 i hvilepuls. Det kan skje alle.

Anonymous poster hash: 7fd4a...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...