Gå til innhold

Både pupper og rumpe - for mye av det gode?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en liten jente, rager bare 163 cm. over bakken, slank, men bruker 70D/75C i BH-størrelse og har dessuten en "veldig bra sprettrumpe" i følge flere gutter. Spørsmålet mitt er som følger: Blir det for mye med både pupper og rumpe? Ser andre steder at mange foretrekker små pupper og rumpe, men jeg har liksom fått utdelt begge deler...

Anonymous poster hash: ab5c8...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlighet går ofte foran preferanser.

Dessuten finner du ulik smak blant ulike folk. Du er sikkert helt konge for de som digger rumpe og digre daier, så får du heller leve med at jeg står og sikler en annen vei... :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje en idiot som spør dette.

Men hva er det du egentlig får ut av å stille et slikt spm?

Har du tenkt å forandre deg om du flertallet sier at du er altfor heldig som har både rompe og pupper?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Ja du må nok enten redusere puppene eller operere bort litt av sprettrumpa, for det er litt overkill å sprade rundt med begge deler! Sånt sømmer seg ikke, fy skam seg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger bilde av kroppen din, da kan vi fortelle om det er for mye eller ikke :)



Anonymous poster hash: 8ae9b...d1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Noen liker en mer atletisk figur, noen liker yppige former. Smak og behag, men tror nok folk flest hadde vært svært fornøyd med å ha et stort frontparti og en fremtredende sprettrumpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er middels høy med middels store pupper og sprettrumpe, og det klarer du å konstruere et problem ut av. Hvorfor? Er det noen som har sagt at det er 'for mye', eller er du avhengig av at alle ser på kroppen din som en idealkropp? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en liten jente, rager bare 163 cm. over bakken, slank, men bruker 70D/75C i BH-størrelse og har dessuten en "veldig bra sprettrumpe" i følge flere gutter. Spørsmålet mitt er som følger: Blir det for mye med både pupper og rumpe? Ser andre steder at mange foretrekker små pupper og rumpe, men jeg har liksom fått utdelt begge deler...

Anonymous poster hash: ab5c8...96b

idealet er når hun har begge delene etter min smak og jeg tviler på at jeg er unntaket fra regelen akkurat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bråkar

Chill jenter - det var ikke måte på med sarkastiske kommentarer. Hva så om hun fisker etter gode ord? La henne få de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wait, what? Skal dette være spesielle mål? For jeg er ei lita jente på 157 (ikke nesten gjennomsnitt som ligger på 165 for kvinner..) bruker 70E i bh (større enn deg) og har rumpe, men ser på meg selv som vanlig proporsjonert..

Anonymous poster hash: 5401d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en vanlig kvinnekropp kan bli for mye av det gode? Er det det du spør om?

Anonymous poster hash: f5522...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...