Gå til innhold

Har mistet storesøsteren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat telefon i fra mamma om at søsteren min er død.
Min kjære storesøster, som har vært den aller viktigste støtten for meg. Hun er bare 1 år eldre enn meg, og jeg aner ikke hvordan ejg skal klare meg uten henne. Sitter her alene mens mini på 4 mnd sover, vil ikke tro at det som er skjedd er sant. Klarer ikke gråte, føler nesten at jeg sitter i en drøm. Herregud, jeg er i sjokk.

Jeg vil bare ikke tro det, har ikke ord. Herregud, aner ikke hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal reagere, jeg mangler ord.
Alt er bare tomt, hva blir nå til å skje videre...

Det er så uvirkelig, sitter bare å skjelver. Må bestille flybilletter så vi kommer oss hjem i morgen tidlig, skulle ønske jeg kunne være der NÅ!

Alt er bare kaos, aner ikke hva jeg skal skrive, nå surrer bare alt i hodet på meg.

Kanskje feil plass å tenke på å skrive noe nå, men jeg føler meg så alene akkurat nå.

Beklager rotet, har så uendelig mange tanker som skyter gjennom hodet mitt.

Skulle ønske jeg klarte å gråte, men JEG FÅR IKKE TIL!!!!
Herregud, hjelp meg! :( :( :( :( :(



Anonymous poster hash: e0da6...1cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JegHeterIngenting

Det at du ikke klarer å gråte betyr ingenting. Jeg var veldig glad i min bestefar, men gråt ikke. Dog jeg skjønner at det hadde hjulpet.

Kondolerer. Ikke mye jeg eller andre kan gjøre. Får håpe du har noen som kan støtte deg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Så uendelig trist! :( Håper du har noen du kan snakke med, og at dere kommer dere hjem til familie og kjære så fort som mulig. Klem!



Anonymous poster hash: db101...6b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i sjokk, kjære deg. Jeg har opplevd noe av det samme. Fikk en telefon om at broren min hadde omkommet i en ulykke. Jeg ble sint - nei, rasende! Og jeg nektet å tro det. Tårene kom senere. Jeg gikk rundt i en form for sjokktilstand ganske lenge.

Tårene kommer de, etterhvert. Det er det siste du skal tenke på nå, at du ikke klarer å gråte. Kroppen går inn i en slags forsvarsmodus; fordi det er en enorm påkjenning å få et sånt budskap. Man reagerer ikke rasjonelt og det man ser på som "riktig"; man reagerer i en slags overlevelsesmodus.

Du har min dypeste medfølelse i sorgen.



Anonymous poster hash: 45824...f3c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå sitter jeg og leser igjennom kommentarene deres. Vil bare si tusen hjertelig takk til dere som har svart i denne tråden, det varmer veldig!

Ts



Anonymous poster hash: e0da6...1cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat telefon i fra mamma om at søsteren min er død.

Min kjære storesøster, som har vært den aller viktigste støtten for meg. Hun er bare 1 år eldre enn meg, og jeg aner ikke hvordan ejg skal klare meg uten henne. Sitter her alene mens mini på 4 mnd sover, vil ikke tro at det som er skjedd er sant. Klarer ikke gråte, føler nesten at jeg sitter i en drøm. Herregud, jeg er i sjokk.

Jeg vil bare ikke tro det, har ikke ord. Herregud, aner ikke hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal reagere, jeg mangler ord.

Alt er bare tomt, hva blir nå til å skje videre...

Det er så uvirkelig, sitter bare å skjelver. Må bestille flybilletter så vi kommer oss hjem i morgen tidlig, skulle ønske jeg kunne være der NÅ!

Alt er bare kaos, aner ikke hva jeg skal skrive, nå surrer bare alt i hodet på meg.

Kanskje feil plass å tenke på å skrive noe nå, men jeg føler meg så alene akkurat nå.

Beklager rotet, har så uendelig mange tanker som skyter gjennom hodet mitt.

Skulle ønske jeg klarte å gråte, men JEG FÅR IKKE TIL!!!!

Herregud, hjelp meg! :( :( :( :( :(

Anonymous poster hash: e0da6...1cc

Jeg har vært der.. Jeg har ikke mistet noen så nærme meg, men besteforeldrene mine. Første reaksjon er ofte sjokk og da er det normalt at det ikke går opp for personen som sitter igjen. Men en dag så går det opp for deg, det kan være nå, om en time eller om flere uker.. Og tro meg, det er mye bedre å føle på smerten enn å være tom. Det gjør vondt, såklart. Det er STORESØSTEREN din! Men livet er sånn, vi alle mister noen en dag, dessverre. Det tar flere måneder å komme seg over tapet og savnet, men en dag.. uten at du merker det, så har livet gått videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der.. Jeg har ikke mistet noen så nærme meg, men besteforeldrene mine. Første reaksjon er ofte sjokk og da er det normalt at det ikke går opp for personen som sitter igjen. Men en dag så går det opp for deg, det kan være nå, om en time eller om flere uker.. Og tro meg, det er mye bedre å føle på smerten enn å være tom. Det gjør vondt, såklart. Det er STORESØSTEREN din! Men livet er sånn, vi alle mister noen en dag, dessverre. Det tar flere måneder å komme seg over tapet og savnet, men en dag.. uten at du merker det, så har livet gått videre..

Det tar flere år å komme seg over tapet og savnet av et søsken, tro du meg...

Hvordan går det med deg, TS?

Anonymous poster hash: 45824...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...