Gå til innhold

Flekkfjerner i underlivet?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det farlig, hva bør jeg gjøre????

Gidd ikke forklare langt, men jeg fingret uten å vaske hendene etter å ha fått flekkfjerner på...nå svir det sykt!!

og nei jeg er ikke troll, til alle dere som kommer til å kommentere det!!!!



Anonymous poster hash: c4bb1...f86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk opp databladet for flekkfjerneren og se om du finner noe råd der.



Anonymous poster hash: 4586b...167
  • Liker 1
Skrevet

Søk opp databladet for flekkfjerneren og se om du finner noe råd der.

Anonymous poster hash: 4586b...167

Hva er databladet???

Om noen vet hva jeg kan gjøre, plis svar fort! Det svir har prøvd å ta kaldt vann på, men det hjelper ikke!!

Anonymous poster hash: c4bb1...f86

Skrevet

Fortsett å skylle, men med lunkent vann. Etterhvert vil du ha skyllet bort det som etser og smerten vil forhåpntligvis bli mindre.

Skrevet

Hva er databladet???

Om noen vet hva jeg kan gjøre, plis svar fort! Det svir har prøvd å ta kaldt vann på, men det hjelper ikke!!

Anonymous poster hash: c4bb1...f86

http://www.lilleborg.no/Sikkerhetsdatablader/Last-ned-sikkerhetsdatablader

Her kan du søke på navn og få lastet ned datablad på lilleborg sine produkter, hvis du ikke finner det der, søk på navn og datablad. Se punkt 4 under førstehjelp eller ring giftsentralen eller legevakt.

http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Giftinformasjon/Sider/Produkter-og-kjemikalier.aspx

Anonymous poster hash: 4586b...167

Skrevet

fortsett å skylle med lunkent vann og ring legen for å høre om de vil at du skal komme dit. flaut er det nok å fortelle hvordan flekkfjerneren kom dit, men må gjøres :)



Anonymous poster hash: a7e81...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...