AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Er det farlig, hva bør jeg gjøre???? Gidd ikke forklare langt, men jeg fingret uten å vaske hendene etter å ha fått flekkfjerner på...nå svir det sykt!! og nei jeg er ikke troll, til alle dere som kommer til å kommentere det!!!! Anonymous poster hash: c4bb1...f86
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Søk opp databladet for flekkfjerneren og se om du finner noe råd der. Anonymous poster hash: 4586b...167 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Søk opp databladet for flekkfjerneren og se om du finner noe råd der. Anonymous poster hash: 4586b...167 Hva er databladet??? Om noen vet hva jeg kan gjøre, plis svar fort! Det svir har prøvd å ta kaldt vann på, men det hjelper ikke!! Anonymous poster hash: c4bb1...f86
HvittHus Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Fortsett å skylle, men med lunkent vann. Etterhvert vil du ha skyllet bort det som etser og smerten vil forhåpntligvis bli mindre.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Hva er databladet??? Om noen vet hva jeg kan gjøre, plis svar fort! Det svir har prøvd å ta kaldt vann på, men det hjelper ikke!! Anonymous poster hash: c4bb1...f86 http://www.lilleborg.no/Sikkerhetsdatablader/Last-ned-sikkerhetsdatablader Her kan du søke på navn og få lastet ned datablad på lilleborg sine produkter, hvis du ikke finner det der, søk på navn og datablad. Se punkt 4 under førstehjelp eller ring giftsentralen eller legevakt. http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Giftinformasjon/Sider/Produkter-og-kjemikalier.aspx Anonymous poster hash: 4586b...167
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 fortsett å skylle med lunkent vann og ring legen for å høre om de vil at du skal komme dit. flaut er det nok å fortelle hvordan flekkfjerneren kom dit, men må gjøres Anonymous poster hash: a7e81...706
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå